
#nirhammm 🔴 🔴 🔴 🔴

Fakirlik görecelidir bence bu insanın biraz kendini geliştirip geliştirmemesiyle karakteriyle alakalı dünyaya bakışıyla alakalı bir durum ki ben hiç öyle şeyler düşünmüyorum şuyum olsun buyum olsun kaldı ki çok zengin insanlar da mal elde etmek için zengin değiller amaç ve çalışkan oldukları için asıl
Kim hayatında ne eksikse onun hayalini kurar.
Teşekkür ederim🌹
Teşekkür ederim
Cevap
19Cevap
Sağlıklı olmak herşeyin üstünde gelen bir hayal... Bir insan geliri az da olsa habire zenginlik hayali kuramaz, olayın denk gelmesi lazım 😂
Yok valla huzurlu mutlu olayım borcum olmasın yeterli
yeterince mal varlığım var daha fazlasina luzum yok 😎
Hayır insan gibi yaşamayı güzel dostluklar biriktirmeyi hayal ederler
Fakirler zengin bi kadina ömur boyu kölesi olma onun elinde geberip gitme hayali kurar misal ben
sanırım .
zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış
e bide siyasal islam ile havadan calsımadan paraq sahıbı olanları gorunce millet napsın 7 düveline küfredecek ya da ılerde baska seyler yapacak.
İster istemez kuruyoruz ama bukadar zengin olup evim olup karekterimi kaybedeceksem olmamayı tercih ederim öyle insanlar çok paranın şehvetine kapılık karekterini kaybeden insanlar
zengin olmaktan ziyade temel ihtiyaçlarını rahat bir şekilde karşılayabilmek, evine çoluğuna çocuğuna daha iyi bakabilmek isterler
Zengin olanlar daha çok zengin olma hayali kurar
Fakirin ise hayalidir elinde olanın bir fazlasını ister
Fakirler Bulduklarına şukrederler. Kimseye ozenmezler..
Özenenler elindekinin değerini bilmeyenlerdir..
ışıklar boşuna yanıyor diye düşündüğüm için yine fakirim😃
Bence kurmasınlar en büyük zenginlik fakirliktir bir düşünsünler bağlılık ve dostluk zenginlerde yok
Zengin olmak değilse de ekonomik açıdan rahatlamanın hayalini kurar.
Su eve bak butun ısıklar yanıyor elektrik kimbilir ne kadar gelir ruhum fakir
her fakir daha da zengin olma hayali ile, bir gün zengin olacam düşüncesi ile, ömrünü çalışıp bitiriyo
genelde maddi durumlarının iyileşmesini isterler
Ben kurmam. böyle hayaller
Çok şükür herseyi im var fazlada gözüm yok
Kesinlikle
Evet öyle
Evet malesef öyle ama ölüm var
Ne eksikse onu düşünür insan
Hiç öyle bir hayalim olmadı...
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?