Aile binasında oturmak gelin için nasıl olur?

Evlilik aşamasındayım kaynanamla aynı binada oturucam şimdi nasıl olucak yani ben sürekli onamı gidicem ya da omu bana gelicek her geleni gideni oldugunda bendemi orda olucam nasıl davranmam lazım özellikle aynı binada oturanlar bana akıl verin
Aile binasında oturmak gelin için nasıl olur?
Cevapla