Eşinizin ailesiyle aynı binada oturur musunuz?

Erkek arkadaşımla evlenme planları yapıyoruz hatta çok az bir zaman kaldı ve ailesiyle altlı üstlü oturacağız nedenini bilmiyorum ama içimde bir sıkıntı var. Erkek arkadaşım ayrı eve çıkmam diyor dene sonradan istersen çıkarız diyor. Yani sırf bu nedenle ilişkimi sonlandırasım bile var çünkü içimde tarif edemediğim bir bunalma var mutlu olamayacağım hissediyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu? Karşımdaki insanlar çok iyi olsalar dahi ben bu kadar yakınlıktan rahatsız olacağımı hissediyorum
Eşinizin ailesiyle aynı binada oturur musunuz?
Cevapla