Yarın Kadıköy veya Caddebostan tarafında içmelik arkadaş arıyorem!?

Kız erkek farketmez. Hatta erkek olsun amk, sonra y*vşamak için yazdığımı sanmasınlar. Çok yalnızım l*n şu sıralar, bütün arkadaşlarım koptu gitti. Bir kısmı şehir dışına, üniversiteye gitti, bir kısmı sklemiyor artık beni. Yarın içeceğim tek başıma. Bana eşlik edecek bir "bro" bir "kanka" bir "kanks" yok mu la?

Bak yoksa yalnız başıma içip Moda'daki tinercilerle kanka olacağım... :'( Ühühühühü!
Yarın Kadıköy veya Caddebostan tarafında içmelik arkadaş arıyorem!?
Cevapla