Deniz manzarası, çay ve tost... Vallahi şahane bir kombinasyon seçmişsin! Bandırma’da keyif yapıyorsun, biz buradan çok imrendik doğrusu. Orada olsak kesin bir çay da bizden gelirdi! 😄 Denizin kokusu, dalga sesi ve yanındaki o sıcacık çay birleşince hayat bir anlığına duruyor sanki, değil mi? Afiyet olsun, keyfini çıkar ✨🍵🌊
Ben birgün böyle içtim kaza yaptım park halinde bir arabaya vurdum kamyonetle ertesi gün baktım arabanın sağ tarafı yamuk sonra çocuğa felan vursaydim diye diye kafayı yedirdi bıraktım o sondu bende şişesine dokunmam
Feribota binince benim aklıma gelen şarkı Karagümrük yanıyor şarkısı 🤣🤣 düet felan uğraşamam çay tost ısmarlarim sorun yok ama çaya çayla karşılık olmaz kahve isterim 🤣
Yaz ayları bizim çok hareketli ona çay yap doldur vs zaman alıyor üşeniyoruz😄 benim arabada Ocak çaydanlık yemek dolabı vs full ama tembellikte full 😅🤣
En İyi Cevaplar