Nişanlanıp, ayrılmak toplum tarafından ayıplanır mı?

Laf soz olur diye bazilari ayrilmak olmaz diyorlar? Bazilari ise tanisma donemi bu diyorlar
eski sevgilim le 4 yil cikmistim ve o bana mesaj atti nisanimdan bir gun once kafam cok karisti
gercekten uzuntuden icim icimi yiyor
cok acele ettim nisanlanmaya herkes gaz verdi cocuk efendi dedi vs gercekten de oyle ama bi turlu icim huzurlu değil , ama o gelince de yanimda mutlu oluyorum tuhaf
Nişanlanıp, ayrılmak toplum tarafından ayıplanır mı?
Cevapla