Yalnızlık hissinden nasıl kurtulabilirim?

Arkadaşlar kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki. Arkadaşlarım da var ama bu yalnızlık hissi arkadaş eksikliği gibi bir şey değil. Onların yanındayken de kendimi yalnız hissediyorum. Aynı Aşkı Memnunun son bölümünde Bihter Ziyagil'in "herkes gitti ben burdayım" modundayım. Bana bu histen kurtulmak için ne önerirsiniz? Lütfen sana kendinden başkası lazım değil gibi özlü sözler söylemeyin, bana gerçekçi, uygulayabileceğim bir şeyler lazım
Yalnızlık hissinden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla