Yalnızlık hissine kapılmaktan nasıl kurtulurum?

merhaba ben 27 yaşındayım işe haftada 2 gün gittiğimden dolayı genelde evdeyim evde bu kadar zaman geçirdiğim için bunalıyorum dışarı çıkıyorum ama tek başına yapılacaklar çok kısıtlı, insanları sevgilileriyle görünce benim neyim eksik diyorum. Bu kötü hislerden nasıl kurtulurum?

Yalnızlık hissine kapılmaktan nasıl kurtulurum?
Cevapla