Ben otizmliyim. Otizmliler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben otizmliyim. Otizmliler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Merak ettiğim için sordum.
İyi insanlar, kimseye zararları yok.
Eh işte, orta.
Çok geç anlıyorlar. Kızdırıyorlar. Normal değiller.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben otizmliyim. Otizmliler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla