
İyi insanlar, kimseye zararları yok.
Eh işte, orta.
Çok geç anlıyorlar. Kızdırıyorlar. Normal değiller.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok özel insanlardır.. Pek çoğu aslında üstün zekalı dahilerdir.. yalnızca , dış dünya ile iletişim kurma konusunda, önlerinde bir perde var gibidir.. kişiden kişiye de değişir bu perdenin kalınlığı.. Ben otizme hastalık veya engellilik demiyorum kesinlikle.. otizmli bireylerin eğer ki dünya ile iletişim konusunda algıları tamamen açık olsaydı , ve dünya şu an başka galaksilere seyahat ediyor olurdu. bu kadar da netim bu konuda.
dış dünyaya karşı algıları veya dış dünyayla iletişimleri bir derece kapalı diyebileceğimiz süper zekalı insanlardır otizmliler.. ben bunu , süper zekanın bir nevi yana etkisi olarak görüyorum bazen. . hatta algıları sınırlı demekle de hata yapıyorum. belki algıları biz sıradan insanlara göre o kadar fazla açık ki , beyinleri kendisini dış dünyaya karşı kapatma reaksiyonu gösteriyor belki de..
ama bizim kör cahil ve dağdan inme ayı insanlarımız , otizmli çocuklar ve onların ailelerine ne iğrenç ve pis tavırlar takınıyorlar bazen okullarda.. sanki kendi çocuklarına bir hastalık bulaştıracaklar veya onlara zarar verecekler gibi.. bizim insanımız gerçekten bazen çok bağnaz olabiliyor. utanıyorum bu durumdan...
otizm , insan ırkının bir sonraki üst düzey zeka dilimine geçişinin ilk basamağıdır benim gözümde tüm bu pencerelerden baktığımda.. onların beyinlerinde ne fırtınalar ve ne analitik ve matematiksel kasırgalar kopuyor , hayal bile edemeyiz.
Cevap
6Cevap
Allah bu dünyada herkese farklı imtihan veriyor. Ben herkese saygı duyuyorum. Senin elinde olan bir durum değil.
bununla ilgili netflixte otistik birinin dizisi var zevkle izliyorum çok güzel dizinin adı Atypıcal
yanlışlıkla c koydum a dicektim. iyi geçiniğyorum zaten anlıyorum o insanları çok iyi
Iyi bir aile ortamları yoksa hayat onlara zor olur..
Ayağınızın tozuna kurban olsunlar 🤗
Umursamıyorum. Otizimli, dahi, gay, eşcinsel, staight, erkek, kız, siyahi, beyaz, asyalı, hiçbirisini umursamam. Hepinizin ya.
ya ne :D awk yazdım ya diye çevirmiş XD
matematikte iyiler
Adana
Çok seviyorum 💜
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?