Anne/babaya yalnızca ismi ile hitap edilir mi?

Merhabalar😃

Anne ve babaya, "annee/babaa🔊" diye değil de
Anneye (ismiyle) "Ayşee🔊"
Babaya (ismiyle) "Ahmeet🔊"
diye hitap etmek hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Anne/babaya yalnızca ismi ile hitap edilir mi?
Ortaokul 6. sınıf öğrencisinin ismiyle değil de anne/baba diye hitap edersek cinler gelirmiş diyerek ismiyle hitap edilmesi gerektiğini söylemiş:)
Anne/babaya yalnızca ismi ile hitap edilir mi?
O yaşlarda bir çocuk nasıl böyle düşünür bir yana bu doğru bir düşünce mi?
Zamanla yol açacağı şeyler olabilir mi?

29.08.21/15:59🍃
Güncellemeler
+1 yıl
Birileri bir şeyleri değiştiriyor, birileri birilerinin bir şeyleri değiştirmesini göz ardı ediyor veya destek çıkıyor; çok şükür bu konuda farkındalığımız var diğer konularda da anlaşmazlığın nedeni Avrupa çalışmalarıdır. #benliğinikoru🍃
Güncellemeler
+1 yıl
KS ya neden 2 eig hakkı veriyorsun ki birçok güzel yorum geliyor😒
Anne/babaya yalnızca ismi ile hitap edilir mi?
Cevapla