Üniversiteler açılıyor ben 25 yaşındayım ve obezim. Dışlanırım arkadaşım olmaz diye çok korkuyorum. 2. sınıfım ne yapmam lazım?

Üniversite ikiye yeni geçtim obezim ve aynı zamanda 25 yaşındayım hiç arkadaşım yok zaten dışlanırım diye çok korkuyorum kimse benle arkadaş olmaz diye ne yapmam lazım fiziğim böyle?
Üniversiteler açılıyor ben 25 yaşındayım ve obezim. Dışlanırım arkadaşım olmaz diye çok korkuyorum. 2. sınıfım ne yapmam lazım?
Üniversiteler açılıyor ben 25 yaşındayım ve obezim. Dışlanırım arkadaşım olmaz diye çok korkuyorum. 2. sınıfım ne yapmam lazım?
Cevapla