Kapalı insanların saygısız olmasının sebebi nedir?

Yahu doktora yapacak olani bile mi saygisiz olur? Bende muslumanim ama yemin ediyorum hic tahammülüm yok bunlara. Tam bir ruh hastaları. Kac tane kapali insana denk geldiysem %90 sorunlu. İnsanlari ötekilestiren biri degilim. Kastettigim insan tipi belli bir yasa gelmis zombi gibi yürüyen kadınlarda degil. Yas skalası yok bu durumun. Siz ne düşünüyorsunuz?
Kapalı insanların saygısız olmasının sebebi nedir?
Cevapla