İnsanlar niye bu kadar saygısızlaştı?

Ananem vefat ettiğinde arkadaşımla dertleşirken hiçbir şey demeden yüzüme bakıyor, sosyal medyada da bir arkadaşım başın sağolsun aşkooo diye mesaj atmış ama araya başka konuyu da serpiştirip randomlu saçma sapan bir şekilde. Tamam ateş düştüğü yeri yakar herkesin sevdikleri acıları kendine değerli ama bir empati kurup iki yerine göre konuşmak davranmak zor geliyor. Bu neden böyle

İnsanlar niye bu kadar saygısızlaştı?
Cevapla