Karşı cinsle arkadasca bir sohbet ve çay kahve içmek bir macera mı, sıradan bir olay mı 🤔?

Bunu biriyle tartıştık bugün, o diyor ki macera, bende buna çok güldüm😅 bunun neresi macera, eğer bu macera ise, ben maceranin ne olduğunu bilmiyorum demektir. Lütfen fikrinizi belirtin...
Güncellemeler
+1 yıl
Konunun benimle uzaktan yakından ilgisi yoktur, sadece konu hakkında sizin fikriniz, bakıs açınız nedir? Sadece konuyu cevaplayalim...☺
Karşı cinsle arkadasca bir sohbet ve çay kahve içmek bir macera mı, sıradan bir olay mı 🤔?
Cevapla