* Erkek erkekle muhabbetin kralını yaşar.
** Kadın kadınla dedikodu kazanının altını yakar.
*** Erkek kadınla konuştuğunda cinselliğe yelken açar.
**** Kadın erkekle konuştuğunda kafa ütüleyip saçmalar.
Yalansa yalan deyin!
* Erkek erkekle muhabbetin kralını yaşar.
** Kadın kadınla dedikodu kazanının altını yakar.
*** Erkek kadınla konuştuğunda cinselliğe yelken açar.
**** Kadın erkekle konuştuğunda kafa ütüleyip saçmalar.
Yalansa yalan deyin!
Herkesi bir tutmam, her erkek ya da kadın bir değil. Her kadınlada cinsellik konuşmam birde fırsatım çokkende bir ilişkide isem hiç aldatmadım. Öyle adamlar adam değil, öyle kadınlar kadın değil. Konuşacaksam muhabbetine değecek ya delikanlı mert bir adam, ya da hanımefendi bir kadın olmalı yoksa sohbet sohbet değil bırakıp giderim.
Karşı cins veya hem cinsimle sohbet daha keyifli olur diye genelleme yapmam doğru olmaz. Konu ve mekana göre değişebilir. Araba sohbeti erkekle daha verimli iken, bakım konusu bir kadınla çok daha keyifli olabiliyor. Bu örnekler çoğaltılabilir. Ancak karşı cins sadece ve tek partnerim olacağından onunla her şey keyifli olur diye düşünüyorum.
Tüh ya yanlışlıkla seçmişim. Geri alayım 14 puanı.
Olmaz ben bunu istiyorum. Ama bir kahveye ödeşiriz. Bu adaletli olur.
Kırk yıl hatırı için Türk kahvesi ama sizin elinizden olacak özellikle.
Bir kahveden mı korktunuz? Tüh ya.
Ama şakayı gerçekmiş gibi algılanmadan bitireyim. EİG bilinçli bir şekilde size verildi. Şakaydı.
Kafama uyan her kimse onunla. Kızlar genelde boş şeylerin muhabbetini yaptığı için sıkıcı olabiliyor. Erkeklerde de bu var ama en azından fikrim olmayan şeyleri öğrenebiliyorum. Kızların arkadaşlığına da bazen özlem duyuyorum ama dediğim gibi donanımlı olmalı 🤷🏻♀️ bende sürekli bilgi dolu konuşmuyorum ama doz önemli
Karşı cinsle daha rahat ve uzun muhabbet ediyorum. Ama hem cinsimle muhabbet edince zihnen rahatlama geliyor. Erkekler kadınların derdini anlayabilir ama kadınlarda bu empati yok
Cevap
8Cevap
karşı cinsle daha keyifli
Kadın kadına muhabbet etmek bana daha keyifli geliyor en azından benim arkadaşlarımla sohbetlerimiz çok eğlenceli ve gırgır geçiyor 🤷🏻
Hemen hemen. Kadınlarla çok iyi dedikodu yaparım. Erkeklerle de çok iyi karı kız muhabbeti yaparım.
Karşı cins ile sohbet olmuyor ya ne bilim. Mesela video oyunları ve korku filmler hakkında konuşamıyorsun.
Benim konuştuğum erkekler daha çok kafa ütüleyip saçmalıyordu doğrusu.
Erkekler de dedikodu yapıyor
Kendi cinsim daha iyi kızlarla anlaşamam pek ama agalar ortamı baya iyi sarıyor
Karşındaki m@lsa hiç biri ile olmaz
Ikisiylede keyifsiz
Dedikodu severim ben, yapan varsa beklerim.
Karşı cinsler beni daha iyi anlıyor
Sevgilim, arkadaşım, dostum olmadı ki"
Karşı
Şahsi görüşüm evet karşı cinsler daha zevkli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?