Karşı cinsle eğlence amaçlı mı konuşursunuz yoksa ciddi düşünerek mi konuşursunuz?

Karşı cinsle eğlence amaçlı mı konuşursunuz yoksa ciddi düşünerek mi konuşursunuz?

Eğlence ve takılma amaçlı bir kızsa öyle konuşurum, değilse ilerisinde sevgili olmayı düşünerek konuşurum.
Kimse ile de en başta evlilik düşünmem bu arada. Önce bir tanıyalım, zaman geçirelim, sevgili olalım bakalım neler olacak..
Hiç bir zaman eğlence amaçlı öylesine biriyle konuşmam. Ve asla arkadaş edinmem. Beni hiç ilgilendirmiyor. Hoşlanmadığım şeyler. Bir kaç kişiyle konuşma şansım olmuştu. Baktım hiç ciddi değil. Sadece eğlencesine iletişim kuruyor. Gönderdim hemen. Güle güle.. Ciddiyetsizliğe gelemem. O kadar zaman ayırıyorum, özen gösteriyorum, karşımda ki insanı tanımaya çalışıyorum. Aynı karşılığı almayacaksam boşu boşuna zaman ayıramam kimseye.
Helal olsun be abi. Yorumlara bak bir de...
Ciddi konuşurum eğlenmek gibi bir amacım hiç bir zaman olmadı tamamen yapıma ters bir durum
İşte yok dönecek kadar az 🥲 soyumuz tükeniyoooo
Cevap
30Cevap
Benim amacım aşk olmadığı için arkadaça konuşurum sadece
Duygularıyla oynamam hiçkimsenin. Seviyorsam sevgimi dile getiririm. Ama arkadaşlık hissediyorsam da kalkıp sevgili olcakmış gibi davranmam.
Bu karşındaki kişinin ciddiyetine bağlı değil midir? Cıvık biriyle ciddi düşünemezsin
Karşı cinsle konuşmayı pek sevmem genelde kimse ile konuşmam
Ciddi düşünürüm. Eğlence amaçlı kimseyle konuşmam. Karşımdaki insana ümit verip üzmek istemem.
Yaa adam işte adam 😂
Ben sadece sevdiğim kişiyle ciddi düşünerek konuşurum. Gerisi benim için eğlencesine konuştuğum kişiler
Bu tamamen ona bağlı bir durumdur, ne istedinse ben onu verdim demek ;)
Ne 🤔
Yani karşı cins sana bunu anlatır demek istedim, uzun vadeli bir ilişki istiyorsa zaten ciddi konulara deginiz, amacı eğlence vakit geçirme ise de belli eder, bunu aklinolan zaten anlar:)
He anladım
İyi 🙂
Ciddi. Hiç takılma amaçlı kimse ile sevgili olmadım
Kişiye göre değişir ama her şeyin zamanı var herkesle o iş yapılmaz
Ciddi düşünüp yarı yolda kalan birisi olarak artık düşünmemeyi tercih ediyorum hepsi bacımdır tek hedefim daha çok para kazanıp daha iyi arabaya binmek
Ciddi düşünmek evlilikse hayır, ciddi düşünmem. Ama değer verir ve tek partnerim olmasını sağlarım.
karşı cinse konuşmamaya çalışıyorum yük taşıyamam
Sadece arkadaşça konuşma.
Ciddi konuşurum 🙂🙂
ciddi islerin adamiyim😁
Ciddi düşünürüm ama eğlenemediğim birisiyle olmaz
Ciddiyetsiz hiç bir şey de yokum
İnsanları tanımayı tercih ediyorum öncelikle
herkeste durum farklıdır
İki amaçla da konuşmam.
Ben eğlence arayanı lunapark a götürürüm. Bu saatten sonra.:)
Kişiye bağlı ama genelde ciddi.
Karşı cinsle konuşmaktan pek bir şey anlamıyorum
Kişiden kişiye değişir. Herkesle ciddi düşünülmez
Her selam verdiğimizle evlenmek zorunda mıyız? 😃
Değişir genelde ciddi
Çoğunlukla eğlencelik görüyorum.
Kişiye göre değişiyor ya
Kişiden kişiye değişir
hiç komuşmam, erkekler beni geriyor
konuşmuyorum.
İletişim amaçlı
Ciddi
Konusmam hic
Ciddi
Değişir
Eğlence
Sanada aferimn
karşımdakine göre değişir ama % 80 ciddi
%20 nerde
Aferim
Ciddi düşününce evleniyosun evlilikte bir eğlence
Evlilik öncesi eğlence farklı amaa
Sürtme derken?
Neyin örneği?
Pardon? İlk önce kimle nasıl konuşman gerektiğini öğren hadsiz.
Sen 2002 li olmuşsun da adam mı olmuşsun
Eğlenmek 😌
Aferim tebrikler
Teşekkürler minik
Konusmam
Ciddi
Eğlence
Hiç bir şey düşünmem
Kişiye bagli
Hal ve hareketlerine bağlı
Eğlence knk ya
Konusss
?
Kızına göre.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?