Karşı cinsle lanlı lunlu konuşmak hakkında ben düşünüyorsunuz?

İkili ilişkilerde saygıya diğer tüm duygulardan daha çok önem veren biri olarak bir erkeğin benimle konuşurken sanki erkek arkadaşıyla konuşuyormuş gibi kaba olmasından lakayıt tavırlar sergilemesinden son derece rahatsız oluyorum ve uyarıyorum ama başka insanlar bunun bu kadar büyütülecek bir şey olmadığını samimiyetten kaynaklandığını söylüyorlar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Karşı cinsle lanlı lunlu konuşmak hakkında ben düşünüyorsunuz?
Cevapla