Kendimi hayatın içinde hissetmiyorum. Adeta soyutlanmış hissediyorum ve kendimi insanlardan soyutluyorum. Nedir bunun çözümü?

Yalnız, mutsuz ve kimsesiz hissediyorum.
Kendimi hayatın içinde hissetmiyorum. Adeta soyutlanmış hissediyorum ve kendimi insanlardan soyutluyorum. Nedir bunun çözümü?
Cevapla