Tükenmişlik yaşıyorum diye benden herkes uzaklaşıyor. Kendimi nasıl düzeltebilirim?

Çok yorgunum zihnen. Hep hayatıma kötü ve beni aşağılayan yargılayan ve kullanan insanlar girdi. Az önce biriyle konuştum. Adam bana evde kalmışsın dedi ve tükenmişsin seninle hayat geçmez dedi. Pat engelledi. Çok üzülüyorum böyle yaptıklarında. Yaşım 35 oldu

Tükenmişlik yaşıyorum diye benden herkes uzaklaşıyor. Kendimi nasıl düzeltebilirim?
Cevapla