Müdürüm asistanımı taciz etmiş sizce ne yapmalıyım?

Kurumsal bir yerde yöneticiyim bundan 5 ay önce bir asistan istedim.
Özellikle yeni mezun birini tercih ettim. Hem imkan sağlamak hem de gençler açısından yararlı olmak için. . Zamanla asistanımla abla kardeş gibi olduk. Çok kaliteli ahlaklı bir kızdı 18 yaşında olmasına rağmen akıllıydı. Bir anda işi bıraktı çok üzüldüm ama gelmedi. Bugun bana yazdı ve dediki müdür beni taciz etti. Yükselmem için bana yaklaştı ben kaçtım gibi bişey oldu Özür dilerim. O bunu yazmadan iki gün önce de müdür bu olaylardan patladı ve istifa ettirildi.
Kendi kızıma yapılmış gibi içim acıdı.
İğrendim.
Kızdım kendime nasıl farkedemedim.
Biz çocuklarımızı topluma nasıl bırakacağız.
Ne oldu bize
Çok üzgünüm
Elinde delil olmayan bu çocuk belki bunu hiç unutamayacak.
Yanına kar kaldı çok ağrıma gidiyor.
Müdürüm asistanımı taciz etmiş sizce ne yapmalıyım?
Cevapla