Arkadaşlar üniversiteden sonra tekrar ailemin yanına dönmek aynı şeyleri yaşamak ı̇stemiyorum? sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar malesef ki.. Çok büyük ailevi sorunlarım var. Hani "hayatımı anlatsam roman olur" diye bir söz varya anlatmak isterdim ama buraya sığmaz. Bu sorunlardan kurtulmak için üniversite sınavına girdim okul kazanıp gideyim diye ve aldığım puan 2 yıllık bölümlere yetiyordu. Tercihlerimi Afyon, konya, bilecik, Kütahya gibi illere yaptım. Sorum şu; Okulum zaten 2 yıllık zaman su gibi geçecek ama ben okul bitince tekrar o eve ailemin yanına dönmek istemiyorum. Kendimce planlar yaptım iş bulmak gibi, seneye lise, önlisans kpss'ye girmek gibi ama çok kararsızım.. Sizce ne yapmalıyım? Ne yaparım da tekrar okuldan sonra o şehre o eve ailemin yanına dönmem? Lütfen yardımcı olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar belki içinizde benim yaşadıklarımı yaşamış, yaşayan, bunları atlatmış, bilgili kişiler vardır. Hiç mi yorum yapacak kimse yok burada adam yemiyoruz sadece bilgi istiyorum çünkü çaresizim.
Arkadaşlar üniversiteden sonra tekrar ailemin yanına dönmek aynı şeyleri yaşamak ı̇stemiyorum? sizce ne yapmalıyım?
Cevapla