AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
belirsiz
teknoloji konusunda iyi değil sanayi ve tarımı iyi değerlendiremiyor...
Türkiyeye yeteri kadar Turist çekemiyoruz...
Askeri açıdan en güçlü 4. ülkeyiz (Abd-orosya-çin)
Hayır güçlü bir devlet değiliz. İnsanlarımız üretici değil tüketici oldugundan ve bazı gereksiz tedbirlerden dolayı. Ülkemiz bazı konularda yanlıs yonelıtılıyor dostum. Jeopolitik konumumuz süper ama kullanamıyoruz bu kadar basit
Türkiyede devlet kağıt üstünde var, sokağa çık bakalım kimin ne bok yediği anlaşılıyormu
güçlümü kime göre ve neye göre?
avrupa abd çin rusya ya göre zayıf afrika ülkelerine göre güçlü
şu an evet gecmiste bazilarinin babasinin tarlasiydi o baska
guclu olsa asgari ucret 846 tl olurmu... para güçtür... guc paradır... israıle bak ufacık ulke 8 mılyon nüfusu var ama herkese gider
TÜRKİYE CUMHURİYET, i çok güçlü fakat bu güç tayyip tarafından kırılìyo.
Cahil bir halka sahip olan ülke güclü olamaz. Osmanli diye zirvalayan yobazlara bakarsan daha iyi anlarsin.
Tartışılır biz her ne kadar güçlü olduğumuzu söylesekte bu ülkeyi iki haftada yerle bir ederler.. . .
Sosyal yasam veya ekonomik durumu buna karistirmicam
Turkiye güçlü olmasaydi su anda tepemize binerlerdi
Bence yakında araplar dan farkımız olmıyacak bu baş örtüsü işine el atılmazsa
Distan bakinca taptaze bir meyve gibi ama gel gorki icinde kurtlarin haddi hesabi yok.
Kesinlikle güçlü bir devlet çünkü Osmanlıya donus var
asker felan güçlüde yonetim biçimi yanlıs cumhuriyet demiyorum yani nedesem pkkyı kolayca bitirebilirdik ama sürekli şehit veriyoruz bence bizden bir bok olmaz
Sürekli?
veriyoruz bence pkk bittti diyoruz hep bir mazlum ailenin kınalı kuzusu sehit oluyor kaç kişi oldu yani
eskiden ah ATATÜRK zamanı olcak ah İNÖNÜ zamanı veya BÜLENT ECEVİT gibi yiğitler olacak ozaman görecektiniz bu devleti !!!
şu an güçlü bir devletiz ama olmamız gerekenden çok gerideyiz aslnsa kendi içimizde yavaş ilerliyoruz.
AKPden önce güçlü diyemeyiz ama akp devletin başına geldi geleli bir değişim var türkiyede güçlü bir ülke olduk ve dahada güçlü olmak için yeni adımlar atılıyor
bir ülkenn güçlü oolması için ekonomi ve savunması güçlü olması lazım bizim savunmamız iyi ekonomimizde iyiye gidiyor. ama gelen nesil asalak biraz dengeyi bozabilir. şu anda iyiyiz
Onun icin detayli bir analiz yapmak lazimm ama ışid guzel kullaniliyo son dönem taktik iyi
Şimdiki Türkiye Cumhuriyeti Devleti, maalesef muz cumhuriyeti konumuna gelmiştir.
gücümüzün farkında değiliz sadece. Potansiyeli en yüksek devletlerden biriyiz
Bence güçlüyüz Avrupa ve ABD kadar olmasa da Türkiye'nin de sözü geçiyor bazen
Dunya devlerinden biriyiz gelisen ekonomimiz ve ve güclü modern ordumuz var
ee sert ruzgarlar yuksek daglar da eser turkıyeyı bolmek isteyen devletler cok
maaş kaç?
maasım 7 bin lira ve salonum var devlet sporcusuyum
geçmişini bilen evlad varsa atalarının intikamını alacak bir nesil devleti güçlü yapar türkiye cumhuriyetide böyle bir devlettir <3
dış ülkelere bağımlı olan hiçbir devlet güçlü olamaz. bu sadece türkiyeye özgü bir durum değil. egemen devletler dışındaki tüm devletler güçsüzdür.
Askeri alandaki güçten bahsediyorsan Artık milletlerin güçlü olması çokta artı bişey değil niye mi? çünkü artık kılıçlar yok yiğitlik bozuldu
hayır. sınırlar başıboş. en basitinden. kimler var suriyelilerin arasında biliyormuyuz? yooo... hiç rahat değilim yakında patlak verir
Valla ben kendimi bildim bileli gelismekte ilan bir ulke diyorlar :)
potansiyel güç var ama ortaya çıkan birşey olduğunu hiç sanmıyorum, ne olacak tabii gelen giden satarsa...
Oo ayıpsın türklerin en iyi olduğu sey savaş her konuyu tartışarak çözmeye alışığız xd
Kınama yönünden üstümüze yok o konuda en güçlü devletiz.
Türkiye Cumhuriyeti'nin içindeki halk güçlüde devletin kendisi Ugandayla falan yarışır herhalde
Güçsüzlüğe doğru giden bir devlet fakat ordusu çok güçlü.
Günden güne güçlenen ama aynı zamanda günden güne onur ve şerefini kaybeden bir
ülke...
Aslında israil i döveriz ama dayak yeriz diye korkuyoruz :D
güçlü devlet olsa ne fark eder bu toplum değişmedikçe.. acı gerçek çoğumuz cahiliz
her yönden güçlü emin ol amerikadan çinden japonyadan daha güçlü bide nükller santralimiz olsa süper güç
Bulunduğu konum sayesinde bir kaç yüzyıldır denge politikasıyla dünya siyasetinde söz sahibi olabilen bir ülke diyelim. Güçlü denilemez.
16 si imparatorluk 350 den fazla sehir devleti bir gecmisimiz var. dunya devlet kurmayi tabiki yikmayida bizden ogrendi
hayır değil sadece kendimizi büyütmeyi seven bir milletiz o yüzden hep güçlü zannediyoruz kendimizi :D
Daha iyi olabiliriz o kapasite varken olamıyosak pekte iyi değiliz demektir dört dörtlük değiliz kötüde değiliz ortası
eskiden güçlüydü. artık alay edilen bir devlet oldu.
guclu olmasa dunyanin en zor cografyasinda ayakta durabilir miydi?
bu egoyu üzerimizden atalım türkiye sadece kendine yetecek güçte bir devlet
Potansiyeli İtibariyle Yeryüzünün Engüçlü Evleti ama Lider gelmiyo ya da Bilinçli bir şeklide getittirilmiyor...
Abdulhamithan gibi biir Gelse mesela bak sen Türkiyeye
Dünyadaki en güçlü devlet ve bende bu devletin bir genciyim.
geçmiş de evet şimdi hayır.
geçmişte hayır şimdi evet demek istedin galiba yanlış yazmışın olur böyle hatalar
@HAYALET111 ne demek istediğimi sen de ben de çok iyi biliyoruz. senin yaratmaya çalıştığın tartışmanın da farkındayım. ama yoruldum tartışmakdan oyuzden tartışmayacağım.
Askeri mi, siyasi mi, ekonomik mi, kültürel mi? Yoksa bir bütün olarak mi?
evet en azından iyiz yani kimsenin hükmü altında değiliz istediğimz yere gidiyoruz yabancı devletler hiç birt şekilde bize karışmıyor.
Milletin maskarasi olduk dinlemeyen kalmadi. Sinir ihlali yapmayan kalmadi. Butun ulkelere tek cevabimiz bizi test etme. ... ne gucu ya
neye göre kime göre güçlü? suriyeye göre güçlü abdye göre ezik anlatabildim mi?
Hangi açıdan olduğuna bağlı. Dünyanın kritere göre en büyük askeri gücüne sahip.
Evet ve bence osmanlıdan sonraki en güçlü hali ve dahada güçlenecek.
Namus sayılan sınırlarına bile sahip olamayan bir devletin güçlü olduğu zannetmek ne kadar komik
Gittikçe güçsüzleşiyor. Gücünü kendisi üretmiyor babam hep başkalarının yalakası
Türkiye çükü yemiş bir ülke haline geldi şu 12 sene içinde
Sanayisi gelişmemiş bir ülke olduğumuzdan özelliklede savunma sanayisi, gelişmiş bir ülke değiliz gelişmekte olan ülkeyiz
bence güçlü değil ama kendi halkına güçlü görünmeye çalışıyor
Dış işlerindeki en üst düzey toplantı bile dinleniyorsa sence?
1938 e kadar evet güçlydü şimdi mi? tasma taktılar bize