Ve bu durumda bana da zaten söylenecek bir söz kalmıyor.
Değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim 🙏
- Selam, ben #TekAdam !

Şu an Türkiye Otokrasi yani tek adam sistemiyle yönetiliyor ayeıca mahkemelerde Tek adamın adamları olduğu için adalet beklenemez adaletin olmadığı yerde hukuk hiç beklenemez.
Eğer böyle bir şey olsaydı, hukuk sistemimiz (!) sayesinde dışarı çıkmaktan korkmazdım. Ülkemiz adalet sisteminden yoksun bir ülke..
Cevap
12Cevap
Kesinlikle inanmıyorum adam bahçe çevirmiş 40-50 yıl geçmiş ölmüş cezasını mirasciya kesiyor gcmisini SK böyle işin
Hayır tabiki Twitter kısıtlama oluyor adamına göre muamele yapılıyor,
Inanmiyorum sağlam temelli bir hukuk devleti olsaydık böyle olmazdi
Normal insanlar için olabilir, zenginler, siyasetçiler, bürokratlar, mafyavari oluşumlar için hayır
Asla , inanıyorum diyen kendini kandırıyordur.
Türkiye cumhuriyeti anayasaya göre bir hukuk devleti olsa da gerçekte hukuk değil kanun devletidir.
bizde bütün kanunlar yazılıyor ve hiç okunmuyor.
Hukuk Devletiyiz tabi ki de. Amam Hukukcular gereğini yapmıyor sanırım.
görsel her şeyi çok güzel açıklıyor.
adaletin ırzına geçtik!
Sıradan vatandaşlar için evet
Hukuk bu ülkede yok
Hayır her şey gün gibi ortada
Hukuk adalete sicmislar ne adalet kaldı ne hukuk
İnanmıyorum.👎
Sadece zaman zaman:(
Hayır inanmıyorum
hayır.
Evet inanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar