Ben şimdi yürüyüşe gidiyorum her gün 500 metrekare parkuru 10 defa falan dönüyorum bir de evden 15 dakikada uzaklıkta olduğu için sırtıma küçük bir sırt çantası alıyorum eski zaten içine su şişesi koyuyorum bir de ıslak mendil falan vardı normalde hep sırtımda taşıyordum kaplumbağa gibi ama birkaç gündür kenara bırakıyordum hiçbir şey olmuyordu Bugün de bıraktım çantamı çalmışlar ahshs gülsem mi ağlasam mı güvenlik kamerasından baktık Genç bir çocuk alıyor boş ver dedim içinde hiçbir şey yok hırsız çantaya bakacak içinde beş para yok bu çocuk fakir mi acaba diye düşünür mü ayıp mı oldu Bir dahaki sır çantamın içine 100 lira bırakmalı mıyım 🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Aannna küçük bir şişede kolonya vardı lan bak o da gitti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer