babam çalışmayı hiç sevmez hatta kendi de sürekli çalışmaya karşıyım der ( ama kendi çalışmayıp çocukluğumdan beri beni çalıştırmaya çalışır). neymiş karnımız doysa aç kalmasak yetermiş. Ben çocukken henüz 5 yaşımdayken 2 lira istedim diye benim ardıma verdiğini, vurduğunu hatırlıyorum pencereden kaçmıştım.
8 yaşındayken bana uzun etekler zorla giydiriyordu kısa kollu giymem yasaktı. sürekli kapanmam için baskı yapıyordu hatta kapanmadığım için okulla tehdit ettiği hatta okula göndermediği günleri üzerime yürüdüğü hakaretler ettiği günleri iyi hatırlarım. ( okulu sevdiğimden onla tehdit eder. bana test bile almaz her şeyin hesabını yapar) tabiki sonunda dayanamayıp kapanmak zorunda kaldım.
Ayrıca şiddete meyillidir kendisi. annemle henüz 15 günlük evliyken elinde sigara söndürmüş en ufak bir şeyde kardeşlerimi beni döver eskiden biz yokken hep anneme şiddet uygularmış. Annem bizim yüzümüzden bu adama sabretmek zorunda hissediyor kendini.
baba çocuğuna 'yüzüne bak beyaz değilsin Allah sevmediği kullarını siyah yaratırmış Allah bile seni sevmiyor ben mi sevicem' der mi? dermiş.
bu yüzden hep kendimden nefret ettim aynalardan tiksindim bakamıyorum.
asıl konuya gelmek istiyorum;
biz kardeşlerim diye dizi izliyoduk sonra babam geldi kapatmaya çalıştık izin vermedi bitsin dedi öyle yaptık. Başrolün birilerinden para alma sahnesindeydik ve aldı babam küfürler saydırmaya başladı (bir karaktere o**** der hatta daha kötüleri.. o varken rahat izleyemeyiz) sokakta yaptıklarından parayı almasında kötü bişey olmadığını dedik. üzerimize yürümeye başladı, dövcekti. ben odama geçtim. anneme beni üniversiteye göndermiceğini orada birilerinin arabasına binceğimi kötü şeyler yapacağımı söyledi. namusuma laf attı. ben duyunca çıldırdım gidip 'Sen kendi kızına güvenmiyor musun? nasıl böyle şeyler dersin' dedim.
sonra kavga başladı bize demediğini bırakmadı annemi hep boşamakla tehdit eder yine öyle yaptı babanın evine gönderirim git başkalarının altında yat dedi. sabah olunca bizi evden kovacakmış kendisi evden gitmezmş. kendisine yeni hayat kurcakmış annemi aldattığını o zaman anladım meğer yıllardır böyleymiş annem hep dayanmış. kızı olmadığımı ölsem umrunda olmayacağını hatta mutlu olacağını söyledi. öldürmekle tehdit etti yine :)
Sabah evden çıkmış gelince nolcak bilmiyorum. ölmek çok istiyorum kurtulmak istiyorum keşke babam beni asmaya çalıştığı zaman gerçekten asmış olsaydı diyorum bazen.. belki kurtulurdum bundan daha kötü olamaz hiçbir şey biliyorum.
tek hayalim okuyup ailemi kurtarmak başka çarem annem daha ne kadar bu eziyetlere katlancak ağlıcak inanın bilmiyorum keşke kurtuluş olsa.
Sana baba dememi istemesen de babamsın.
Her şeye rağmen seni seviyorum BABA lütfen sen de beni sev aileni sev olur mu? <3
8 yaşındayken bana uzun etekler zorla giydiriyordu kısa kollu giymem yasaktı. sürekli kapanmam için baskı yapıyordu hatta kapanmadığım için okulla tehdit ettiği hatta okula göndermediği günleri üzerime yürüdüğü hakaretler ettiği günleri iyi hatırlarım. ( okulu sevdiğimden onla tehdit eder. bana test bile almaz her şeyin hesabını yapar) tabiki sonunda dayanamayıp kapanmak zorunda kaldım.
Ayrıca şiddete meyillidir kendisi. annemle henüz 15 günlük evliyken elinde sigara söndürmüş en ufak bir şeyde kardeşlerimi beni döver eskiden biz yokken hep anneme şiddet uygularmış. Annem bizim yüzümüzden bu adama sabretmek zorunda hissediyor kendini.
baba çocuğuna 'yüzüne bak beyaz değilsin Allah sevmediği kullarını siyah yaratırmış Allah bile seni sevmiyor ben mi sevicem' der mi? dermiş.
bu yüzden hep kendimden nefret ettim aynalardan tiksindim bakamıyorum.
- su istediğinde gecikirsek şiddet uygulayabiliyor.
- arkadaşlarına melek gözükür evin içi tam tersi.
- kadınları kölesi olarak erkeklere hizmet uygulamak zorunda olan kişiler olarak görüyor.
- erkek çocuklarına bize nazaran hep daha iyi davrandı
asıl konuya gelmek istiyorum;
biz kardeşlerim diye dizi izliyoduk sonra babam geldi kapatmaya çalıştık izin vermedi bitsin dedi öyle yaptık. Başrolün birilerinden para alma sahnesindeydik ve aldı babam küfürler saydırmaya başladı (bir karaktere o**** der hatta daha kötüleri.. o varken rahat izleyemeyiz) sokakta yaptıklarından parayı almasında kötü bişey olmadığını dedik. üzerimize yürümeye başladı, dövcekti. ben odama geçtim. anneme beni üniversiteye göndermiceğini orada birilerinin arabasına binceğimi kötü şeyler yapacağımı söyledi. namusuma laf attı. ben duyunca çıldırdım gidip 'Sen kendi kızına güvenmiyor musun? nasıl böyle şeyler dersin' dedim.
sonra kavga başladı bize demediğini bırakmadı annemi hep boşamakla tehdit eder yine öyle yaptı babanın evine gönderirim git başkalarının altında yat dedi. sabah olunca bizi evden kovacakmış kendisi evden gitmezmş. kendisine yeni hayat kurcakmış annemi aldattığını o zaman anladım meğer yıllardır böyleymiş annem hep dayanmış. kızı olmadığımı ölsem umrunda olmayacağını hatta mutlu olacağını söyledi. öldürmekle tehdit etti yine :)
Sabah evden çıkmış gelince nolcak bilmiyorum. ölmek çok istiyorum kurtulmak istiyorum keşke babam beni asmaya çalıştığı zaman gerçekten asmış olsaydı diyorum bazen.. belki kurtulurdum bundan daha kötü olamaz hiçbir şey biliyorum.
tek hayalim okuyup ailemi kurtarmak başka çarem annem daha ne kadar bu eziyetlere katlancak ağlıcak inanın bilmiyorum keşke kurtuluş olsa.
Sana baba dememi istemesen de babamsın.
Her şeye rağmen seni seviyorum BABA lütfen sen de beni sev aileni sev olur mu? <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer