Nişanlım beni öldürmeye kalktı ama ceza almadı. Hakkımı nasıl ararım?

Arkadaşlar geçen yıl nişanlımın telefonundan fotoğraflarımıza bakarken gelen mesajla beni aldattığını öğrendim. 2 ay sonra düğünümüz vardı, Sevdiğim, beni sadece beni sevdiğini sandığım, bana dokunmaya kıyamayan nişanlım.. Beni aldatıyordu. Öyle canım yandı ki.. Kavga ettik 'bitti' dedim ve birkaç hafta görüşmedim. Akşam saatlerinde bir arkadaşımdan evime dönerken yolumu kesti. Ben konuşmak istemedim zorla beni arabaya bindirdi. kapıları kilitledi çıkamadım da arabada kavga ettik bana silah çekti. Kendimi korumak için tepki verdim uzun süre boğuştuk ve silah ateş aldı. Ben kanları görene kadar vurulduğumu anlamadım. Nişanlım hemen arabayı çalıştırdı ve hızlıca sürdüğünü hatırlıyorum ama gerisini hatırlamıyorum. Beni Cumhuriyet üniversitesi Tıp fakültesi acil servisine bırakıp gitmiş ertesi gün de durumumu öğrenmek için hastaneye gelince polisin fark etmesiyle göz altına almışlar. 15 gün yoğun bakımda kaldım 2 ay neler çektim neler.. Tam 1 yıl geçti ama hala bir ceza alamadı şu an serbest. Mahkeme hala devam ediyor devamlı erteliyorlar. Bu ne biçim bir adalet ya? Ölümden dönmüşüm hala niye erteleniyor bu mahkeme arkadaşlar? Böyle ceza almasını mı bekleyeceğim ben?
Nişanlım beni öldürmeye kalktı ama ceza almadı. Hakkımı nasıl ararım?
Cevapla