Yıllarca kpss den atanamamak, yaşın geçmesi evlenememek, Aile evinde yaşamak nasıl hissettirirdi?

Kpss den atanamıyorsunuz, yıllarca birileri reddedip artık hayatınıza izdivacını dahi gerçekleştiremeyip aile evinde sığıntı gibi yaşıyorsunuz. Merak ediyorum nasıl hissettirirdi bu durum.
Güncellemeler
+1 yıl
Tek çare olarak gördüğünüz şey nedir merak ediyorum? Çaresizce... Gibi yaşamaktan başka. Hayır sırf bu sebepten evlenmek ne kadar mantıklı sevmediğin biriyle?
Yıllarca kpss den atanamamak, yaşın geçmesi evlenememek, Aile evinde yaşamak nasıl hissettirirdi?
Cevapla