https://youtu.be/ioNng23DkIM Tşkkrlr şimdiden 💌
Kardeşim hep ağlıyor onu nasıl teselli edebilirim?
https://youtu.be/ioNng23DkIM Tşkkrlr şimdiden 💌
La iyi taktik aslında bundan sonra biri odama girdiğinde ve heryerin peçete dolu olduğunu gördüğünde hergün odamda ağlıyorum ondan dicem bchxhxjxhxhz
Neden odanda peçete oluyorki hasta falanmısın kolay üşütüp gripmi oluyorsun
Psikologa goturebilirsin belki size anlatamadigi bi dertleri vardir yabanci biriyle daha rahat konusabilir bunlari
Bilmiyorumki ha asosyal birisi kendisi ve götürmek istesem istemez muhtemelen
Cevap
12Cevap
Blackpink'i seviyorum ya tek dinlediğim k-pop grubu olma şerefine nailler.
Ben de küçükken bilgisayar başında günde üç dört kez ağlardım😑
Depresyondamıydın acabi @freedyninemmioglu
Kesinlikle. İnsan ergen olunca sürekli depresyon halinde olur.
Gözyaşlarım sel olup akıyordu. Bilgisayara oturunca daha bi hüzün çöküyordu😑
Aşk acısı çektiğin için aşk filmlerimi izliyordun nedeni bumu acaba
Yani ergenken o filmler de aşk sayılırdı.
2 seçenek var
1 depresyona girmiştir
2 osbir çekiyordur
Güzel troll dü
Belki kalbinde birisi vardır unutamadığı ya da başka düşüncesi ağlayarak rahatlıyor sen onunla konuşmaya çalış açılsın ya da rahat bırak ağlayarak rahatlasn
Kanka ağladığına emin misin jdıfkfndks
Muhtemelen ağlıyordur hasta diyeceğimde hasta olsa öksürür hapşururdu muhtemelen
Boş ver hiç dokunma 🙂
Dokunmuyorumda ne zaman odasını havalandırmak için falan girsem bakıyorum peçete var
Atlatacaktır🙂
Umarım inş depresyona girmez
Sevgilisi ile problemleri vardır 🤣🤣
Sevgilisi yok olmadıda hiç asosyal biraz kendisi
Kaç yaşında kardeşin
Bilgisiyarda ne görüyorsa artık 🙄
Troll musun wjdnwdiwjdjw çok güldüm
Bu durumun üstüne düş bir abla olarak
O onun elinde kendiyle konuşması gerekir
Niye ağlıyon lan deyip kafasına çak
Dalga mı geçiyorsun
Rüzgar geçiyorum beb
N
Takılırsın dikkat et
Takılmam çok çelme takmaya çalışan oldu takılmadım bunamı takılacağım
İyi bakalım
İlgi sevgi göstererek
Kendisi asosyal ve bizimle pek kknuşmuyor
hahaha iyiydi..
Ne iyi anlamadım
kardeşin osbirus hastalığına yakalanmış.. Günde 30 dakika ağlaması onun sağlığı adına iyi olacaktır odada onun ağladığını düşündüğün saatlerde odaya girmemen ekstra önem teşkil ediyor bırak ağlasın rahatlasın ondan sonra gün boyu keyifli bir şekilde dolanacaktır
Ama depresyona girmiş olmazmı kendisi? Hergun ağlamak zararlı değilmidir
ya haftada 1-2 kere ağlaması normal de her gün ağlıyorsa da onun bileceği iş bir zararı olmaz hatta ağlamadığı günlerde gergin olur : ) bırak ağlasın karışma çocuğa. Bir de mümkünse peçeteleri çöpe atsın pis herif
@KK_KKKL_KK ne kadar da güzel anlatmışsın hdjdfkdkfjfjodkdjdk
şarkıya disslike attım
İzlenme ve Etkileşim için teşekkürler
yok len 30 saniyeden az izleyince izlenme artmıyor.. disslike ta videoyu geriye düşürüyor zaten biliyosun. Zaten 1 milyon disslike var
Kanka stream kurallarını bilmiyorsun şarkıyı izlediğin an izlenme gelir ve Like daha fazla öne çıkma sağlıyor fakat dislikeda sağlıyor Stream izlenme kasmak demek
biliyorum kanka hatta bu işle ilgilendim 2 yıl boyunca izlenme botlarını da iyi bilirim yani.. youtube.'nin seni izlenme olarak sayması için en az 30 saniye izlemen gerekli
Peki : p
O ağlama değil bro
Nasıl değil neden o zaman odasında peçete varki?
Onlar senin yiğenlerin 😂😂
Ne alaka anlamadım Ben peçetemiyim bana peçetemi diyorsun
Yaşın kaç senin ya
Yaşım 18 neden sordunki yaşımı?
Kardeşin bilgisayarda p*rno izliyor mastürbasyon yapıyor
Hayatın zorluğunu o da hissetmiş
Olabilir
Kız mı erkek mi
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?