Kişilik olarak aynı diyorsunuz ya da tarz diyelim biz buna anladım o zaman düşüncem sizin reellde görmüş olduğunuz farklılıklar sanala göre daha detaysal
😁😁😁😁 ya konusurken sohbet ederken doner dolasirim ben ozaman alisir gozun be abla be allah rizasi icin bi sadaka be abla be cocuk evde ac bi istek at be😁
Sanal ortamda hep tasvire göre görüşmüyor musun sonuçta, insanlar iyi ya da kötü bir beklenti içinde buluşuyor. Haliyle seni değil farklı birini düşünüyorlar, yanılıyor muyum?
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sanalda çok rahat konuştuğum insanlar reelde dıştan bakıp ön yargılı oluyor ve uzak duruyorlar bu sorun nasıl aşılır?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Pp ne sana çok benzeyen birinin resmini koy.
"Bundan daha güzel değilim haaa" diye not yaz altına.
Uhuuu haklısın kankiciim
Evet haklıyım 🙄
Sanaldan konuştuğunuz kişiler ile reel de konuştuklarıniZ aynı kişiler mi
Hayır ama sonuçta benzer kişilikler fjfj
Kişilik olarak aynı diyorsunuz ya da tarz diyelim biz buna anladım o zaman düşüncem sizin reellde görmüş olduğunuz farklılıklar sanala göre daha detaysal
🤔 galiba
Bu yüzden ona göre hareket edebilirsiniz
Peki dostum
Tmmdir kolay gelsin size iyi günler dilerim
Teşekkürler sana da iyi günler kanki
Bende hesabimi yeni actim valla herkesin on yargisindan daha kimseyle tanisamadim ya
Biraz zaman gecir panda djdj guven vetirsin zamanlan
Guven veririmde ne birine mesaj atabiliyom ne biri bana atiyo 😁😁😁😁 sen at da ilk tanistigim sen ol kanka
Yeri lan dksjdk biraz don dolas gozumuz alissin once
😁😁😁😁 ya konusurken sohbet ederken doner dolasirim ben ozaman alisir gozun be abla be allah rizasi icin bi sadaka be abla be cocuk evde ac bi istek at be😁
xmxmxm
Hadi be baci ya
Kanka senin gozun hala alismadimi bana
Kanka dondum dolastim ben hayla gozun alismadimi sikintidan patlicam kimseye yazamiyom kimsede yazmiyo luffen artik😂
Alemsin yahu
🤭 ahy
☺️☺️☺️
Belki sen çekingen davranıyorsundur konuşmana göre
Yok aslında rahat konuşuyorum sasiyolar
Kendileri pasif kalıyor yani
Yok da başta ön yargı oluyo
Nasıl konuşuyosun açıkla bakalım biraz
Ya ben normal takiliyom benimle konusamiyolar uzak duruyolar gerek olup konuştuğumda da sasiyolr işte normal konusuyom nası anlatam
Üslubun nasıl onu bilemeyiz:D adamlar belki karşında ezik kalıyor
Dhdjdjdj kibar konuşurum
Elitiz genciz güzeliz diyosun yani fkdjjaka
Fjsjsldj yok adam akıllı olan kibar konuşur güzel değilim içim de çökük
İçin niye çöktü pesimist seeniii
Gerçeklerin farkında olduğum için öyle görünebilirim 😌 la insanlar yaşlanırdı ne olsun 🥴
Bende öyleyim ama yansıtmamak lazım jfjska
Djshdkdj gercekci konusunca oyle saniyolar napim yalanlarla mi donatim
Mutluluğun formülü o aslında dhshjaja
Bilemiyom djdj
Bilmem beğenme. ile alâkalı durum
Yav iletişimde de mı beğenme olur djdh
Ahahahah tek derdin bu olsun
🤦♀️
Yoda, sen çirkin misin, mümkün değil
La çirkinim diye iletişim kurmayacaz mı
Sanal ortamda hep tasvire göre görüşmüyor musun sonuçta, insanlar iyi ya da kötü bir beklenti içinde buluşuyor. Haliyle seni değil farklı birini düşünüyorlar, yanılıyor muyum?
Haklısın dostum
karşına çıkanlarda bir sorun var bence.
Herkes sorunlu o zaman fjdhd
mantıklı bir çıkarım bence de :)
Djdjdj hayir bu mumkun degil sorun bende
Dalga geçme şimdi :)
Djdjk yoh be
🙂🙂
sende aynaya fazla bakıvr :D
Niye 😄
😀😀😀
Ne guluyon la
İçimden geldi la 😀
E gul madem ne diyek yoorum
Eee gulelim bare 😀
💩
Adamlar seni farklı hayal ediyorlarsa demek ki 😂
Dhejdjdjdjdsjdj
Kahvaltı yapıyordum ya
Djshdjsjjdjdk tabaktan sümük çıkıyo kanka djsjd