Kilolu olmak nasıl bir duygudur bilir misiniz?

Merhaba arkadaşlar... 2 sene önce obezite ile başa çıkmaya çalışan bir Mert vardı karşınızda beni tanıyanlar belki hatırlar. Kafam top gibiydi dalga geçerdiniz hani beraber gülerdik sonra ben tek başıma ağlardım. Şu an 70 kiloyum gayet sağlıklıyım. Şu anda benimle yine dalga geçebilirsiniz. Dalga geçmek isteyen insan zaten yine bir bahane bulur değil mi? Kilolu diye insanları yadırgamayın cidden o duygu nasıl acı veriyor bilemezsiniz. İlla yapmamak için yaşamanız gerekmiyor. LÜTFEN YAPMAYIN
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bazı arkadaşlar ''yemeseydiniz'' demişler, hiç düşünmemişler mi bir insan yiyerek 100 kilo alabilir mi? O kadar kiloyu hasta olan bir insan alır. GERİ KAFALI olmayın :)
Kilolu olmak nasıl bir duygudur bilir misiniz?
Cevapla