Mesela bir Dizi/Film vardır, çevreniz izle diye diretirler, izlememek için direnirsiniz ama sonunda pes edip izlersiniz. Ya da herhangi bir yiyecek, herkes bayıla bayıla yer, inatla denemezsiniz bile, bir süre sonra direnmeyi bırakır denersiniz. Var mı aklınıza gelen bir şeyler? 😌✌️Bunlardan daha tatlı görseller bulamadım 👆😍😍
Bir süre „asla yapmam, denemem” diye ayak dirediğimiz sonra karşı koyamadığımız şeyler neler?
Ortaokula kadar hiç kabak yemeği yemedim. Annemden birkaç kez dayak bile yedim bunun için ama yine de yemedim. Bir gün okuldan döndüğümde çok açtım ve dolapta sadece kabak yemeği vardı. Evde kimse de olmadığı için mecburen yedim. Baktım ki çok lezzetli. Lan dedim şimdiye kadar ben bu yemeği neden yemedim?
O gün bugündür hayat felsefem şudur. En berbat bulduğum şeyi bile bir kez denerim. Seversem devam ederim, sevmezsem denedim sevmedim derim ve makul bir açıklamam da olur. Kimse bunun üstüne ısrar da edemez zaten.
Üstteki Gif’e bayıldım, cam’a vakum yapıyor😄. En son ne zaman neye böyle oldum ⌛️⌛️Hah aklıma geldi. Dün akşam akturparkta eniştemle ablamın fazla ısrar etmesi sonucu tornado 🌪 diye çılgın bir şeye bindim. Binmez olaydım
Ah ahh dışı sizi yakar içi beni. Halen kendime tam gelemedim. Aşağı indiğimde ablamla eniştem gülmekten gözlerinden yaş akmıştı onlar bu durumdan daha çok eğlenmişti.
Poyraz Karayel izlemem diyordum. Youtube da videolarıni üstüste izler oldum hatta az önce serin bir yaz akşamında çay bahçesinde çayımı yudumlarken izliyordum. Bugünlük yeter.