Hayallerini başarılarını ulaşmak için sürekli bir şeylerini deniyorsun olmuyor diye bundan sonra olmayacağına mı inanır yoksa bilinçaltı inancını değişirse her şey değişir mi? 💬
Bir şeylerini denemesine rağmen olmuyor diye olmayacak anlamına mı gelir?
Bazı şeyler yoluna girmiyor diye insanın kendisini yormasına gerek yok bence olmuyorsa olmuyordur, bu insanın kalbini ve duygularını köreltebilir, belkide olmaması gerektiği için olmuyordur anı yaşa hırslarından kurtul basit şeylerle mutlu ol filmin sonunda herkes ölüyor... Sonunu kötü bitiridim pardon 😃
Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
Gayet tabi kesin konuşmak saçma olur. Fakat elde edilen olumsuz sonucun üzerine aynı şekilde hareket etmek sizi tekrar ve tekrar aynı noktaya getirmesi suphesiniz şaşırılacak bir şey olmasa gerek.
Hata ve yanlış ile mutluluğa ve huzura ulaşmış ki yer yüzünde. Genele bakıp hareket etmek size hep genelin dediği gibi yakınmalara ve isyana yönelmenize neden olacaktır. (Bunu sadece ikili ilişkiler üzerinden değerlendirmeyin.)
170 üstü kiloydum tek sebebi çocukluk aşkı şantajı kendimi değiştirmem de annemin göz yaşları çok etkili oldu o lanet kız artık yok hayatım da ve layık kişi illa gelecek karşıma ben şu an hala annem için başlayıp hala çabalıyorsam herkes bir amaj için değişebilir
Bir şeyin olup olmayacağı; kişinin durumu, olacak olan iş ve çevresel faktörler hesaplanınca bariz bellidir zaten. Olmayacak şeyi de bu yüzden zorlamanın anlamı yok.