Babam öldü EV SATACAĞIZ annem cahil, iş bana kaldı nasıl yapıcam?

Annem aşırı cahil. 3 yaşında bir çocuk gibi. Ben 18 yaşındayım. Onun annesi gibi hissediyorum. Babam öldü. Evi satmak zorundayız 85 bine satıcaz evimizi. Çok ucuz biliyorum ama herkes yolmaya çalışıyor. Ellerinde olsa 45 bine bile alırlar. NOTERDEN RANDEVU ALMAK LAZIMMIŞ. NERDEN NASIL ALICAM? LÜTFEN YARDIM EDİN BEN DE BİLGİLİ DEĞİLİM HALA ÇOCUK SAYILIRIM
Babam öldü EV SATACAĞIZ annem cahil, iş bana kaldı nasıl yapıcam?
Cevapla