Asosyallikten kurtulmak istiyorum, özgüvenim yok?

Merhaba arkadaslar
Bir derdim var ki kimseye anlatamiyorum. belki derdime derman olabilecekleriniz cıkar aranizdan. asosyal bir insanim ve bu durumdan hoşnut degilim. sosyallesmek istiyorum fakat ayni zamanda sosyallesmekten korkuyorum. cok sükür oyle tipsizde degilim kendime olabildigince bakarim giyinmesini severim ama sosyal ortamlara girince cok konusamam. çekinirim utanirim özelliklede yeni girdigim ortamlarda hemen çevre olusturamam. hatta bazen insanlarla iletisim kurarken yüzüm kizariyor terliyorum falan... karsi cinstende utanirim cogu zaman. özgüvenim yok anlayacagınız. cok nadir kekelediğimde olabiliyor. tanidik cok fakat samimiyet yok. dostum kankam yok denebilecek kadar az. evden cok cikmam. İSTE BU DERTTEN MUZDARİBİM FİKİRLERİNİZİ SUNARSANİZ COK SEVİNİRİM...
Güncellemeler
+1 yıl
Farkli fikirleri olan var mi?
Asosyallikten kurtulmak istiyorum, özgüvenim yok?
Cevapla