Sözlüm ve ailesi istediğim şeyleri almıyorlar?

Ya nişanım var ve neye elimi atsam pahalı diyorlar hani keske pahalı birşey secsemde hak versem onlara nişan başı porselen makyaj vs kuaför 400 TL istedi buna pahalı dediler veremeyiz dediler sozlumun ablası ben ayarlarım diyor ya hayr kendi nişanmda kuaförumu ben ayarlayamicaksam ne anladım bu işten organizasyon tutturdum en ucuzu 600 TL yemn ederim ki gene en ucuzunu tutalim bu olsun dedim buna bile pahalı diyorlar organizasyona 1200-1300 TL bile veren var ben ucuz olsun sorun yok dedim ya hayr altını da sonra takicaz dediler iki yüzük takicaklar gene sesimi çıkarmadım büyük bir nişan istedim yapamayz dediler tm bizim evde olsun dedim ben anlamıyorum bugün oturdum ağladım ya hani 400-500 TL nin hesabı şimdiden yapılıyorsa ben ileride ne yaparm dedim bir kız olarak hayatmda bir kez oluyor nişan gene sustum ama ailemde fark etti dön bastayken dediler açıkçası düşmanlara meydan vermek istemiyorum 😞 bu fiyatlar sizce pahalı mı benim gibi böyle durum yaşayan oldu mu sizce ileride bana sorun olurlar mı
Sözlüm ve ailesi istediğim şeyleri almıyorlar?
Cevapla