Dersanede hiç kimseyle konuşmamak , arkadaş olmamak , muhattap olmamak normal midir ne gözle bakılır?

yeni geldiği Dersanede hiç ağzını açmamak kimseyle muhatap olmamak normal midir bu insana ne gözle bakılır
Güncellemeler
+1 yıl
Come on darlings
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse kalmamış artık buralarda soruları cevaplayan yok
Dersanede hiç kimseyle konuşmamak , arkadaş olmamak , muhattap olmamak normal midir ne gözle bakılır?
Cevapla