Hiç yeni insanlarla tanışmak ve sosyalleşmek istememek normal mi, sizde de var mı?

Hiç öyle bir istek kalmadı içimde...

Hiç yeni insanlarla tanışmak ve sosyalleşmek istememek normal mi, sizde de var mı?
Cevapla