2 aylık bir yabani tavşanım var. Büyüdükçe ev ortamına uyum sağlayamadığını fark ettim. Doğaya bırakmalı mıyım?

Bundan 2 ay önce ailemle bağ evinden dönerken yolun ortasında yeni doğan (Tahmini birkaç günlük) bir tavşan gördük. Gelen araçların onu ezmemesi için yoldan alıp yandaki tarlaya koyacaktık fakat babam eline aldığında eline bulaşan kandan dolayı bacağından yaralandığını fark ettik. Ölmesinden korktuğumuz için eve getirdik. Bebek bakar gibi baktık, ayağı iyileşti ama hafif bir aksaklık var. İlk başta kafesteydi daha sonra kafesinde durmamaya kaçmaya başladı. şu an tüm evde dolaşıyor kesinlikle kısıtlamıyoruz. Evde herhangi bir kapı kapalı olunca tekmeliyor , kapıya vuruyor, huysuzluk çıkarıyor. Sürekli parkeyi kazmaya çalışıyor ve biraz saldırgan. Parkeyi kazmaya çalıştığında veya kapıları tekmelediğinde kendimi çok kötü hissediyorum. Evde yanına kim yaklaşırsa yaklaşsın üstlerine atlayıp ön elleriyle vurup çiziyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Doğaya borakmalı mıyım? Evde yapamıyor , orada yapabilir mi? BU DA KÜÇÜĞÜMÜN RESMİ :hizliresim. com/nqavb6v
2 aylık bir yabani tavşanım var. Büyüdükçe ev ortamına uyum sağlayamadığını fark ettim. Doğaya bırakmalı mıyım?
Cevapla