Annem neden böyle yapıyor yardımınıza çok ihtiyacım var?

Hepinizin fikirlerine yorumuna çok ihtiyacım var ben 5 ay önce babamı kaybettim anneme aşırı düşkünüm Ananem ve dayımlarla konuşmuyorduk cenaze sebebiyle barışıldı ve bugüne kadar hep annemi üzdüler şimdiden başladılar sorunlarını anlatmaya hep böyleydi eskiye döndü anneme diyorum ki tavrını koy görüşme gelmesinler eve zırt bırt diyorum ruhuma iyi gelmiyor şımarıklık vs değil gerçekten istemiyorum hayatım boyunca hep olgun biriydim babamın ölüm haberinde bile onlar için ayakta durdum ağlamadım onlar acılarını yaşadı ben destek oldum şimdi de bilmiyorum ben acımı yaşıyorum galiba ama hiçbir destek göremiyorum geçen gece evden ayrıldım otele gittim herkes aradı en son kalbime bi bıçak saplandı annem kendine zarar vermesin çıkmazın içinde olduğunu düşünüp diye aradım konuştuk geldi aldı beni bayram ertesi gün etle uğraştık 2 gün tatilim vardı zaten çıktı geldi biri bi arkadaşı onun da yeni acısı var ama bana da tavırlı yani sebebi de annemle konuşmadığım zamanlar o evde olduğunda ona selam vermemem zaten bulunduğu odaya bile girmiyorum ki selam veriyim neyse ben yine gönlünü almak için kusura bakma vs dedim Benim evime kalmaya geliyor bana surat yapıp keyfimi kaçırıyor her neyse sonra bana dedi ki bana bunu yapmamalıydın benim acım 2 katı ( önce babasını şimdi de annesini kaybetti ) hem de seninkinden yeni acımın hafife alınmasına mı ağliyim annemin haykırışlarımı duymayışına mı bilmiyorum annem çok merhametli çok anlayışlı biri benim annem olduğu için çok şanslıyım ama ben hariç herkese ölmek istiyorum dedim babamın yanına gitmek istiyorum onu ben yapamam dedi nasıl ölmeyi düşünürsün ben sensiz naparım demedi görüşme en azından daha az görüş mesafeli ol dediğimde beni yönlendiriyorsun dedi daha fazlasını bekliyorsun ama yok dedi bende bavulumu topladım tüm eşyalarımı iki hafta sonra evden ayrılıyorum içim kan ağlarken yaşayan bir ölüye dönmüşken çok yorgunum kalbim yüreğim çok yorgun
Annem neden böyle yapıyor yardımınıza çok ihtiyacım var?
Cevapla