Eşcinsellik tercih oldupu halde neden yönelim deniyor?

Hesabı tekrar açtığıma göre bir kaç soru sorabilirim. Yazım yanlışlarım için kusura bakmayın tabletten yazıyorum ve alışkın değilim. Her dinin kendine göre kitabı var ve hepsinde eşcinselliğin günah olduğu yazıyor bunları inkar edemeyiz çünkü hayat ve sınav ve bize bu sınavı geçmemezi sağlayacak şeyler bu kitapta. Neyse bir müslüman ben eşcinselim be müslümanım diyor bu olabilir, ben müslümanım ve alkol içiyorum demek gibi bşey. Peki neden eşcinseller bu kadar tepki alıyor çünkü günah oldupunu
yanlış olduğunu kabul etmeyip doğuştan gelen bir duyguymuş gibi davranıyorlar oysa alkol kullsnanlar alkolün yasak oldupunu bilerek içiyor bu yüzden tepki alınmıyor. Burda hiç bir eşcinsek bireye küfür hakaret söylentim yoktur tercihinize karışamam. Birde eşcinsellik modern bir şey değil teknoloji ilerleöiş olabilir ama güneş aynı yerden doğup aynı yerden batıyor modernliği kendi kafamızda uydurup topluma kabul ettimeye çalışanlar sosyal medyadaki fenomenler
Not: noktalama işareti kullanma özürlüsüyüm
Eşcinsellik tercih oldupu halde neden yönelim deniyor?
Cevapla