Sizce eşcinsellik doğuştan gelen bir şey midir yoksa tercih midir?

Eşcinselliğin, ya da herhangi bir cinsiyetin genler tarafından belirlendiğine dair birkaç makale okudum bugün. Sizce bu doğuştan gelen ve kişinin iradesine bağlı olmayan bir şey mi yoksa deneyimle yönelim de değişebilir mi?
Sizce eşcinsellik doğuştan gelen bir şey midir yoksa tercih midir?
Cevapla