Eşcinsellik bir hastalık mı yoksa bir tercih midir?

Güncellemeler
1 yıl
Merak ettiğim bir şey var , eşcinsel iki erkek çift oluyor ve biri kadınsı davranırken birisi erkeksi oluyor , madem bu ilişki içinde kadınsı bir figür lazım neden gerçek bir kadın tercih etmiyor? İkiside erkeklerden hoşlanıyorsa neden erkek gibi değiller?
Eşcinsellik bir hastalık mı yoksa bir tercih midir?
Cevapla