
Aşığın kalitesi Veda da belli olur.
Benden sonra gelen; beni sana unutturur ama;
UNUTMA;
Hayat; insana tükürdüğünü yalatmaz,
Yutturur..
ONA GÖRE...

Kalitesiz insan yok hayatımda. Hayatımdan çıkan insanlar bile medeni bir şekilde çıkmışdır hayatımdan. Ben kavgayla dövüşle konuşan insan değilim belkide bana bağlıdır karşımdakinin kalitesi bilemem..
Hayatıma alıp gidenlerin kalitesi sıfırmış kalanların kaliteside tartışılır. Öyle cok kaliteli aman aman dediğim biri yok.
Sözde 10 numara 5 yıldız olmuş... Ben şöyle söyleyeyim; kalbimin ısınmadığı insanlar ile hayatta samimiyet kuramıyorum.. O kişiler de gayet kafa dengi, samimi, yapıcı insanlar oluyor.
Çoğu kalitesizdi
Teşekkürler
Ricalar.
Cevap
14Cevap
Evet kabul ediyorum şimdiki sevgilimden önce çok kalitesiz insanlarla oldum burda kendimden özür diliyorum
Ailem oldukça kalitelidir
Bir kaç dostum vardır kaliteli
Sevgilim de elbette tepeden tırnağa kalite bir adam…
Bilmiyorum.
~kaliteli dediklerim çakma Channel gibi çıkıyor 😶
Dün gece bir kalitesiz ağızlı vardı, ne konuştuğunu bilmiyordu gıcık oldum...
Kaliteli insan ayıklayacma diye 1 kişi bıraktım oda kahbe çıktı yaşasın yalnızlııık
Evvelce çok kalitesiz insanlar vardı... Çıkardım hayatımdan hepsini
kalitesiz bir insan yok hayatımda şükür
hepsi kişisel gelişimini tamamlamış insanlar
Ziyaret , Ziyafet Kıyafet benim için cevap budur. iyi bayramlar.
Her kalitede insan girdi hayatıma. Kalitesini beğendiklerim kaldı diğerleri gitti.
Atar yapacağım kimse yok 😁
Bu günkü bakış açıma göre çöplerdi
Biri kalitesiz cikti sadece
Kaliteli insanlar yok denilecek kadar azdı.
Kalite yoksa hayatımda olamaz zaten
Ben kaliteli değilim, onlar çöp o zmaan
Ben iyi bir dostum demek ki.
Hepsinin ciğeri beş para etmezdi
Kaliteli insan da oldu kalitesiz de
Ben gta 5 onlar da gta vice city
Büyük asil esc prof tu hepsi
Yasattigini yasamadan ölmez insan
Düşük
Kötü
Çin malı
eh işte
Çin malı gibi :d
Merdivenaltı
Çokça fena sayılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?