Aile için kapanmak değil. Böyle birşey nasıl mümkün olabilir arkadaşlar? Zorla kapatılmış, açılmak istediğini söylediğinde açılamayan biri. Açılırsa burnundan getirirler
Aileden gizli başını açmak. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aile dinci-gericiyse, onlara yalan söylemek, zorbalıklarına karşı gizli işler çevirmek insan hakkıdır. Zorbalık olmadan kimse kapanmaz zaten.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aşırı zoruma gidiyor gizli bişeyler yapacak olmak çocukken yaptım dayanamadım artık olmuyor dedim ve kapanmaya devam ettim ama şimdi 22 yaşında yetişkinim o gizli işleri çevirecek yaşı geçtim zoruma gidiyor
Eğer mutlu değilse iyi bir şey. insanlar dinin gereklerinden sadece bir tanesini yerine getirdikleri için cennete gitmezler. Arkadaşım eğer kapalı şekilde hayatına istemeden kapalı olarak hayatına devam edip kendisine bu ne biçim kapalı ya dedirtecekse hiç gereği yok umarım anlamışsınızdır.
@Mavericx Kapalı olmak kötü birşeymiş gibi konuşuyorsunuz. Kapalı olmak kötü mü? Hayır. Kapalı olmak varken neden açık giyinmeye meyillilik var, bunu anlamadım ben? Açık olunca noluyor ki, erkekler mi beğeniyor? Sizinle bu konuyu tartışmayacağım. Bu benim fikrim size fikir bildirmek düşmez.
Zamanında yaptım vücüdum o kadar yorulmuştu ki o zaman çocuktum. Şimdi artık bilsinler yeter diyorum evde binbir kavga kıyamet annem ağlayıp duruyor bıktım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Kendi tercihlerini yapmakta özgürsün. Umarım ailen yobazlık yapmaz ve kararına saygı duyar, bu şekilde ne kadar devam edebilirsin ki?
Duymuyorlar işte asla duymuyorlar
Mecbur arkalarından iş çevireceksin o zaman, kendi paranı kazan ve kurtul o baskıcı ortamdan. Geçmiş olsun.
Aile dinci-gericiyse, onlara yalan söylemek, zorbalıklarına karşı gizli işler çevirmek insan hakkıdır.
Zorbalık olmadan kimse kapanmaz zaten.
Aşırı zoruma gidiyor gizli bişeyler yapacak olmak çocukken yaptım dayanamadım artık olmuyor dedim ve kapanmaya devam ettim ama şimdi 22 yaşında yetişkinim o gizli işleri çevirecek yaşı geçtim zoruma gidiyor
Gayet normal bir davranış. Sonuçta hayat yaşayan kişinin
Aileden gizli neler yapıyorlar nereleri açıyorlar seninki kolay basit işlem 😁
Ailen için kapanıyorsan zaten pek bi anlamı yoktur bence
Bu konu hakkında bir sürü tanıdığım kişiler örnekler var.
Ailenin kendi oluşturduğu bir din yoksa eğer zaten aile için kapanılmaz
kapanıyorsan kendin için kapanıyorsun. Aile zoruyla olacak bir şey değil bu
Bunu biliyorum
Malesef ki ailenin suçu. Ama yinede önermiyorum bence illaki açılmak istesen zorla da olsa kabullenmek zorunda kalacaklar. İllaki.
Ailen için mi kapandın cidden?
Hayır zorla kapatılmış birisi
Açılmak günah
Çok yardımcı oldun bu bilgiyle o bilmiyordu zaten
@Mavericx bildiği için bu soruyu paylaşmış zaten demi😏hem sanane kardeşim, istediğim yorumu yaparım
İnsanlara destek olmak bu kadar zor olmamalı…
@Mavericx yaptığı iyi bişey mi destek olayım
Eğer mutlu değilse iyi bir şey. insanlar dinin gereklerinden sadece bir tanesini yerine getirdikleri için cennete gitmezler. Arkadaşım eğer kapalı şekilde hayatına istemeden kapalı olarak hayatına devam edip kendisine bu ne biçim kapalı ya dedirtecekse hiç gereği yok umarım anlamışsınızdır.
@Mavericx Kapalı olmak kötü birşeymiş gibi konuşuyorsunuz. Kapalı olmak kötü mü? Hayır. Kapalı olmak varken neden açık giyinmeye meyillilik var, bunu anlamadım ben? Açık olunca noluyor ki, erkekler mi beğeniyor? Sizinle bu konuyu tartışmayacağım. Bu benim fikrim size fikir bildirmek düşmez.
İstemediği halde kapalı olmak istediği halde kapanamamak kadar kötü bir şey.
@Mavericx benim yorumum bu lütfen kendi işinize bakın
Evde kapalı dışarda açık mı
Evet tam olarak o şekilde
Çok zor olur senin için, stresli olur. Ailen duyarsa haber verip açılmandan daha büyük bi sorun çıkar
Zamanında yaptım vücüdum o kadar yorulmuştu ki o zaman çocuktum. Şimdi artık bilsinler yeter diyorum evde binbir kavga kıyamet annem ağlayıp duruyor bıktım
Başkasından duymalarından iyidir senin söylemen
Söylüyorum anlamıyorlar
Uygulamaya geç , belki pes ederler
Bence özgür olmalısın
Sadece aileni kandırırsın derler
ailemi de kandırmak istemezdim?
İrade kişinin kendisine ait
ne düşünmem gerekiyor
Zaten açmışsın daha ne arıyorsun
Hayır açmadım daha
Niyet, icraatin habercisidir
Nerene açıyorsun başını
Nasıl olacak
Allah için kapan ne ailesi
Herkes kendi tercihi
Yapma lütfen
Özgür ruh
Nasil olcak