Sizce LGBT'liler kendilerini çok abartmıyor mu?

Bence aşırı abartiyorlar mağdur rolüne oynamayı severler.
Ama kendileri birine yavsayinca istek biri ters tepki verince saygısız olur onlara karşı haksizmiyim?
Sizce LGBTliler kendilerini çok abartmıyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Umarım şu kabul etmeyip körü körüne savunanları abisine kardeşine aynısını yaparlarda görürüm 😂
Sizce LGBT'liler kendilerini çok abartmıyor mu?
Cevapla