Yani herkes aynı mı düşünüyor
Ben bu hafta aileme anlattım
Beklediğimden daha iyi karşıladilar
Yani herkes aynı mı düşünüyor
Ben bu hafta aileme anlattım
Beklediğimden daha iyi karşıladilar
Merhaba, desteklemiyorum ama saygısızlık yapacağım anlamına gelmez her bireye karşı sabit bir çizgim ve saygım var.
Lgbtq bireyleri dışlamam ya da insanlardan ötekileştirmem ama yanlış bir durum ya da herhangi bir kötü harekette ağzımı açarım çünkü bazı bireyler toplum düşmanlığı yüzünden çoğu şeyi normalleştirmeye çalışırken çok uygunsuz hareketler sergileyebiliyor misal gay biri var diyelim sokak ortasında aşırı saçma hareketler sergilerse ben lafımı esirgemem çünkü birkaç videoda görüyorum kendilerini normalleştirmek için iğrenç hareketler yapıyorlar toplumun içinde hatta bu konu üzerinde birkaç fenomeni örnek gösterebilirim. Şu iğrenç tavırlar dediğimde öpüşmek elleşmek değil hayat sadece sokaktan ibaret değil sosyal medya hayatıda var ve sosyal medyayı erişkin olan bireyler dışında küçük çocuklarda kullanıyor ve çocuklara örnek oluyorlar en basit örneğinde şu insanlar hava olsun diye kendini Lgbtq bireyi olarak gösteriyor. Aşırı utanç verici bir durum.
Bu bireyler birazda kendilerini ötekileştiriyorlar çünkü toplum tarafından bakılınca kim bunu yapsa bir grup ya da insan tarafından tabi ki sert tepki alırlar.
Lafım hayatını yaşayanlara değil bizi normal birey gibi gösterin diyip kendilerini ötekileştirmeye çalışan Lgbtq bireylerine.
🧚♀️
Cevap
11Cevap
İlgi duyduğu taraf çocuk, ölü gibi sapkınca şeyler değilse kimin kiminle seviştiği umrumda değil :)
Nirmal değil anormal psikolojik hastalık rahatsızlık denilebilir bundan kurtulmanin imkani var o yüzden sorun yok
Saygı duyuyorum ama gerçekten doğuştan olan genlerine. Sonradan bilerek değişenlere saygı duymuyorum.
Bizim ne düşündüğümüzün önemi yok, bu insanlara hayatı dar etmeyelim yeter.
Bencede
Herkesin hayatına kimse karışamaz 😂 herkese saygım var
Doğuştan gelebilen bir şey evet ama dışarıda öpüşmeleri saçma sapan konuşmaları giyinmeleri bana güz3l gelmiyor yoksa beni ilgilendirmiyor
Biseksüelim ama gizliyim etrafım bilmiyor. Söylemeyi pek düşünmüyorum
Tercih meselesi kimse karışamaz
Gayet normal özgür düşünceye saygı
Saygı duyuyorum.
Ben yeni yeni ilgi duymaya başladım , erkek arkadaşım güzel karşıladı
Biseksuel olmak suç mu
Değil
Dünyanın çivisi çıkmış ya diorum ben buna
Bence güzel birsey özgür duygular yani
Normal karşılıyorum.
Sapıklık
Lezbiyen misin
Biseksuel
Çok hoş gerçekten bence hem erkek hem de kız sevgilin olmalı 3 lü yapmalisiniz yatakta
Fantezilerini kendine sakla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?