Sizce erkekler mi daha günahkar kadınlar mı?

Hep kadınların kurnazlığından, baştan çıkarmasından dem vurulur ama benim bireysel gözlemime göre kadınlar çok daha cefakar, vefakar ve ahlaki gerekliliklere uyuyor. En azından kıyaslanınca böyle.. Erkekleri durduran hiçbir şey yok sanki. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce erkekler mi daha günahkar kadınlar mı?
Cevapla