Bimden başka bir yerde çalışmamış biri sartlar gereği okuyamadığı için iş bulması da zor ben ise önlisans mezunuyum işe girmeyi düşünüyorum ilerisi için. Onunla gelecegimiz de zorlanır mıyız maddi acıdan. Bim gibi marketlerde çalışmanın geleceği var mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Evimiz yok. Kiraya çıkacağız
Erkek arkadaşım Bimde çalışıyor evlilik düşünüyoruz ilerisi için zorlanır mıyız?
Şu devirde kiralar ve hayat pahalılığı oldukça fazla, seviyor ve anlayış ile geçinriim dersen evlen yoksa yormayın kendinizi, tek maaşla oldukça zorlanırsın
Çok detaya girmiyim kafan karışmasın, evlilik zor ama güzel, hayatı basit görebilir ve mutluluğa odaklanırsan evlilik yürür, kafana takılan olursa mesaj atabilrisin
Yok kardeşim 4 senedir biriyle sevgiliyim parası yok ama ondan delikanlisini görmedim cokta yakışıklı biri bugüne kadar kimseden yemedi 1 kuruş bile istemedi kimseye abi demiyor yani hiç birseyin altında kalmamış hiç ezilmemis artı kendisine babayim diyeni skiyor anldnmi bide kendininkiyle kiyasla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Zorlanırsanız BİM den çıkıp A 101 e girsin oranın maaşı daha iyi 😂
Siz de mi orada çalışıyorsunuz
Yanlış bilgi
@mmucahit bim daha mi iyi
Migros>Bim>Şok>a101
Yok be ne çalışması espiri yaptım
Sende çalışacaksan rahat geçinirsiniz ev de sizinse daha ne olsun
Rahat rahat geçinirsiniz 3500 4 bin veya da üstü maaş alıyorlar seninkiyle birlikte 7 felan oluyor yeter
Inşallah saolun
İnşallah allah mutlu mesut etsin
Siz herhangi bir markette çalışıyor musunuz
Ucuz da ucuz şok şok şok 😂
😅😅 reklamla giriş yaptın
sen daha iyi bilirsin mesaj atabilir miyim konuyla ilgili
Atabilirsin.
Bu devirde vasıf yokken BİM de bile iş bulması büyük şans, sen istersen 4 yıllık mezun ol asgari ücret bile zor bazen
haklisiniz
Şu devirde kiralar ve hayat pahalılığı oldukça fazla, seviyor ve anlayış ile geçinriim dersen evlen yoksa yormayın kendinizi, tek maaşla oldukça zorlanırsın
Gerçekten de öyle. Sevdik ve söz verdik birbirimize geri dönmek olur mu bilemiyorum
Çok detaya girmiyim kafan karışmasın, evlilik zor ama güzel, hayatı basit görebilir ve mutluluğa odaklanırsan evlilik yürür, kafana takılan olursa mesaj atabilrisin
Tamam :)
Yani evi falan varda geçinir gidersiniz. erkek arkadaşın çalışkansa tabi
yok ya gerkesi har vuran değil ise geçim olur sende çalışıyor isen daha da iyi
Üzmek istemem. Ama zorlanırsınız. Yine de deneyin istersen.
Inşallah zorlanmayiz :/
2 niz çalışırsanız kimseye muhtaç olmazsınız
insallah
sevdikten sonra sorun olmaz
sevmek yetmiyor bu devirde , herşey pahalı
Evet kesinlik ayrilmalisin
Nasıl?
Ya bulursun daha iyisini hiç bir erkek özel ya da tek değildir
Aynısının zenginini bile bulursun
Amacım birini bulmak değil sevdim onu. Işte evlenmek büyük masraf kafam karıştı
Yav boşver onu zengin bi safi bul be bimde çalışan adamla evlenilirmi insanın bi kalitesi olsun günde kaç kişiye abi diyordur orda eziliyordur
Kendisine patronum dedirten ise karısını çıtır kızlarla aldatır ne de olsa parasi bol peki bu erkekler adam mı olur
Yok kardeşim 4 senedir biriyle sevgiliyim parası yok ama ondan delikanlisini görmedim cokta yakışıklı biri bugüne kadar kimseden yemedi 1 kuruş bile istemedi kimseye abi demiyor yani hiç birseyin altında kalmamış hiç ezilmemis artı kendisine babayim diyeni skiyor anldnmi bide kendininkiyle kiyasla
Niye kiyaslayim ki onunla benim olan kimseyle kıyaslanacak kadar değersiz değildir.