Evlenince birlikte çalışırız diyen erkekten olur mu?

İstanbul da doğup büyüdüm yani bilirsiniz az çok hani ulaşım da zor güvenlik görevlisiyim oda polis ama evde arkadaşıyla kirada kalıyor ortak ne arabası ne bişeyi var yani ben 15 yaşında hayata atıldım sürekli toplu taşıma kullanan biriyim sıkıldım gücüm olsa araba alırım kendime Şu an paramı biriktirip bi ikinci el felan almayı düşünüyorum ama böyle söylemesi yanlış geliyor bana hiçbir şey de gözüm yok okey ama tuhaf yani birazda ben arabayla gezmek isterim evlendiğim zaman kısacası zorluk çekmek istemiyorum yanlış mı düşünüyorum
Evlenince birlikte çalışırız diyen erkekten olur mu?
Cevapla