Dun aksam 11 de gittim eve babam nerdesin sen bu saatte kadar dedi tokat atyi ilk defa bana abim araya girdi ayirdi ama abim istedigi saatte disara gidip geliyor alkol aliyor benim Neden sinirlarim var
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 386 cevap paylaştı.
+1 yılHayatım senin sınırların yok, yaşadığımız ülkedeki problemlerinden dolayı kadınları kollama ihtiyacı hissediyoruz. Maalesef 3. dünya ülkesi gibi hala kadınlarımızı kaçıyorlar, tecavüz ediyorlar, taciz ediyorlar, akli dengesi yerinde olmayan insanlar durduk yere gelip bıçaklıyorlar, dayılar teyzeler edepsizler şort giymişsiniz dar pantolon giymişsiniz diye üzerine yürüyorlar, minibüsçüler içeride kimse kalmayınca kapıları kilitleyip ormana götürmeye çalışıyorlar, erkekler içeceğine ilaç atıp uygunsuz görüntülerini çekip bir şantajla ömrünü zehir ediyor. O yüzden merak ediliyorsunuz, kontrol ediliyorsunuz sorun sizde değil, yaşadığımız dönemde, ülkede, insanlardaki zihniyette.
315 Yorumla
Soran+1 yılAma bunun cozumu kadini eve kapatmak degil erkekleri egitmek
- +1 yıl
Doğru söylüyorsun, ama baban tüm erkekleri eğitemeyeceğine göre erkekler eğitilene kadar ailesine sahip çıkmak zorunda.
Soran+1 yılO zaman abimede sinirlar koymali
- +1 yıl
Ne alakası var? Benim de kız kardeşim var, durum aynı. Bana dışarıda kimse bir şey yapamaz, ama kız kardeşim ile ilgili durum öyle değil.
Soran+1 yılHerkes oyle diyor abine kim ne diyecek en fazla biri gulassa kavga eder sana tecavuz ederler oldururler kacirip satarlar taciz ederler
- +1 yıl
Doğru olan da o yani. Birisinin gelip bana tecavüz etme, taciz etme, ormana kaçırma vs. gibi bir şey yapması mümkün mü? Adamın aklını alırım.
Soran+1 yılBende kendimi korurm
- +1 yıl
Amaaan :D Tamam koru o zaman :D
Soran+1 yılBiber gazim var
- +1 yıl
Ya gelir sana tokatı bir çarparım ne biber gazı almaya vaktin olur ne kendini koruyacak gücün olur gözünü seveyim kendini erkeklerle kıyaslama :D
Soran+1 yılYani bikere oyle okay olmustu haklisiniz
- +1 yıl
Sonunda anlaşabildiğimize sevindim
- +1 yıl
Peki eşit olan bir yer söyle bana?
Senin eşitlik dediğin şey adalet önündedir. Olsunda başım gözüm üstünde olmalıda ancak baktığında adalet önünde de kadın erkek eşit değildir. Ben bunu savunmuyorum olan şeyi söylüyorum. Dünyada kadın ve erkeğin iki noktada eşit olduğunu düşünüyorum birincisi pay almada fırsatta erkeğin hayatta elde edebildiği her şeyi fırsat olarak kadınında olmasında ikincisi hukuk önünde eşit olmalı. Ancak biyolojik olarak kadın ile erkeğin eşit olması imkansız bir şeyin eşit olabilmesi için karşı karşıya getirip bakılması gerekir. Ben bundan ziyade kadının erkeğin hayatını tamamlayan bir eksik parçası olduğunu düşünüyorum. Onun haricinde kadını erkek ile kıyaslayamazsın kadını kadın ile kıyaslarsın erkek ile kadın eşit değildir. Ki zihniyette düzgün olmadığı için sizin erkeğin yararlandığı fırsattan yararlanamama gibi bir olumsuzluğunuzda olabiliyor ama o bizim yüzümüzden - +1 yıl
Yanlış yere yazmışım kusura bakmayın sen benim yorumum gibiymiş gibi düşün soran
Soran+1 yılTaciz etmeye kalmisti vurdu yere dusmustum biber gszi almaya zamanim bike olmamisti
En İyi Cevaplar
+1 yılİşte bu kadın erkek eşitliğinin olmadığının göstergesidir bunu bi türlü öğrenemediniz. Kadın erkek eşit değildir. Kendinizi sürekli erkeklerle kıyaslama yapmayın. Ha bu demek değildir ki kadınlar erkeklerden geridedir aşağıdadır. Değil o öyle hir şey değil yani baksana haberlere dünyaya kadın cinayetleri kadım tacizcileri tecavüzcüleri hayvan tacizcileri pedofili hastaları.. her şey sizi korumak için bir an bile olsa.. kadın tabiat gereği erkeklerden daha dayanıksızdır güçsüzdür yani gece bir vakti yolunu keser bir şey yapamazsın götürmeye dokunmaya çalışır canın yanar anladın mı erkek abin mesela en baba ne geziyon sokaklarda diye ağız burun girerler ama olaylara baktığında bunun sana yapılmasını normal karşılarsın ayrıca kadın erkek eşitliği de senin abim çıkıyo ben niye çıkamıyorum demen üzerine açtığım bir konu aslında abinde çıkmasa iyi sana kötü olan sokaklar ona iyi mi değil ama öyle işte
Bu arada babanın sana tokat atmasını haklı bulmuyorum yanlış anlama29 Yorumla
Soran+1 yılKadin erkek esittir herkes oyle diyor abine kim ne diyecek en fazla kavga eder sana tecavuz ederler oldururler goturup biyere satarlar taciz edrrlee
- +1 yıl
Peki eşit olan bir yer söyle bana?
Senin eşitlik dediğin şey adalet önündedir. Olsunda başım gözüm üstünde olmalıda ancak baktığında adalet önünde de kadın erkek eşit değildir. Ben bunu savunmuyorum olan şeyi söylüyorum. Dünyada kadın ve erkeğin iki noktada eşit olduğunu düşünüyorum birincisi pay almada fırsatta erkeğin hayatta elde edebildiği her şeyi fırsat olarak kadınında olmasında ikincisi hukuk önünde eşit olmalı. Ancak biyolojik olarak kadın ile erkeğin eşit olması imkansız bir şeyin eşit olabilmesi için karşı karşıya getirip bakılması gerekir. Ben bundan ziyade kadının erkeğin hayatını tamamlayan bir eksik parçası olduğunu düşünüyorum. Onun haricinde kadını erkek ile kıyaslayamazsın kadını kadın ile kıyaslarsın erkek ile kadın eşit değildir. Ki zihniyette düzgün olmadığı için sizin erkeğin yararlandığı fırsattan yararlanamama gibi bir olumsuzluğunuzda olabiliyor ama o bizim yüzümüzden
Soran+1 yılNiye kadin erkegin parcasi olsun
- +1 yıl
Parçası olarak mı anladın bütün bu anlattıklarımdan... hem ben orda parça derken önemli bir şey olarak bahsettim mesela bir yapbozun eksik parçası gibi kadın erkeği tamamlar yani bşr sayfanın eksik sayfası gibi o sayfa eksikse hşkaye tamamlanmaz kitap bitmez anladın mı sen hiç pastanın eksik olduğunu gördün mü öyle yapılan bir pasta göremezsin tümdür yapılınca onun gibi sizde erkeği tamamlıyosunuz demek istedim çektiğin yere bak!
Soran+1 yılKadin da erkek te ayri bir bireydir kimse birbirinn parcasi deildir
- +1 yıl
İstediğin kadar konuş istediğin kadar bağır ne biyolojik olarak ne yaratılış olarak kadın erkek eşit değildir.
Soran+1 yılErkek ustun mu yani biseu sorucam abim gece istedigi saatte geliyor cikip alkol aliyor benim Neden bunlari yapmaya hakkim yok
- +1 yıl
Bak yavrum bak güzelim. Şurasını anlamıyosun ben kadın ve erkeğin iki noktada eşit olduğunu düşünüyorum dedim zaten.
Birincisi pay almada yani erkeğin eline geçen kullandığı her fırsatı kadınında yararlanmasını ve o fırsattan kadının da yararlanmasını istiyorum dedim.
İkincisi hukuk önünde adalet önünde eşit olmalı dedim zaten.
Ancak yaratılış yani biyolojik olarak kadın erkek eşit demek mantığa aykırı eğer biz bir şeyi karşılaştıracaksak ikisinin de durumlarına bakarız denk mi değil mi bakarız ona göre karşılaştırırız ancak kadın erkek yararılış gereği farklı olduğu için en azından şu şekilde anlatabilirim. Bir güzel şey gördüğünde kesin bunun arkasında bir kadın eli değmiştir deriz. Ya da her başaralı bir erkeğin arkasında kadın var deriz. Kadınlar zerafet için mükkemel naif kibar olarak e ben erkeğim ben öyle yaratılmadım ki. Bunu bir anla şimdi geldik birinci söylediğime yani senin söylediğin şeye
Ben erkeğin yararlandığı şeylerden kadınlarında yararlanması gerektiğini düşünen birisiyim dedim ama toplumumuz toplum olarak yaşantımız bazı şeylere müsade etmediği için yapamıyosunuz dedim. Ha senin yapamadığını abin yapıyo e abin iyi mi yapıyo. Yani sana kötü olan şey abine iyi bir şey mi? Değil tabi ki ancak geri biyolojik olarak yaratılmadığımız gerçeğine bakınca o kötü bir şeyi yapsa bile biyolojik olarak fsrklı yaratılmasından dolayı yapabiliyo anladın mı yoksa keşke toplumumuz öyle olsada o fırsattan sende yararlansan ancak o konuda daha gelişemedik üzgünüm 21. Yy daha gelişemedik o yüzden inşallah anlatabildim eşit olmadığımızı sende anladın
Soran+1 yılEvet anladim tesekkur ederim
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
12Cevap
Bakıyorum da erkeklerin hepsi “dışarıda in cin top oynuyor, neymiş efendim kızmışsın” falan falan. Saçma sapan düşünceler. Gereksiz erkek güdülerinizden kurtulup, dışarıya kadınların da çıkmasına izin verseniz, sürekli bir sözlü veya fiziksel tacizde bulunmasanız etraf in cin oynamaz! Evet, kadın da erkek de eşit!
31 Yorumla
Soran+1 yılHarikasiniz
Aslında babanın niyeti kötü değil , senin için endişelenmiş. Endişesini bu şekilde dile getirmesi kesinlikle yanlış ama endişelenmesi konusunda haklı. Dışarıda bu kadar sapık tecavüzcü var iken :/ Suç sizde değil babanızda da tokat attığı için suç var ama en büyük suçlu bu tecavüzcülere sapıklara hak ettiği cezayı vermeyen adalet sisteminde.
36 Yorumla
Soran+1 yılAma abim istedigi saatte disari cikiyor icki iciyo istedigi saatte geliyor
Soran+1 yılBu yuzden kadinlri kapatmak yerine erkek egitilmeli
Soran+1 yılDegistirecz bu zihniyeti inaniyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbine nasıl izin veriyor ya!😱Bizde kız oğlan ikiside akşam ezanı evde olması beklenir akşam ezanından en fazla 1 saat geçire bilirsin.
Erkek kardeşim bir kere ezandan 1,5 saat sonra geldi babam değil ilk annem dövdü. Bir daha eve geç gelmedi. 🤣
Haksızlık yapmış baban abine de izin vermemeli gece yarısına 1 saat kalmış ne yapıcan dışarda. 🤷♀️11 Yorumla
Soran+1 yılArkadaslariyla iciyor o
+1 yılGezmek istiyorsan çık sabah akşamüstü gel. Babana ne suç buluyorsun? Saat gece yarısı olmuş neredeyse, ini var cini var iti var. Gece sokakta biri çevirse ne yapacaksın sanki. Beğen ya da beğenme, fizyolojik olarak erkek daha fazla kas kitlesine sahip ve gece yarısı bir hırsız olduğunu düşün, erkeği mi soymaya çalışır kadını mi?
17 Yorumla
Soran+1 yılAbim geziyor ama
- +1 yıl
Abin erkek. Dediğim gibi tecavüzcü erkeğe değil kadına tecavüz ediyor. Hırsız erkek ile kadın arasında kalırsa kadını soyar. Yukarıda dediğim gibi.
Soran+1 yılNeden hala kadin erkek ayrimi yapiyoruz
- +1 yıl
Biz yapmıyoruz. Olay öyle, biz uyuyoruz. Sen de uy.
- +1 yıl
Uymak zorunda değil. Kadınları kısıtlamak yerine erkekleri eğitin. Zihniyetiniz yüzünden bu haldeyiz.
Soran+1 yıl@skehehdanfdldi aynen öyle
- +1 yıl
Burada ksııtlayacak bir şey yok. Erkek bile gece vakti çıkarken tereddüt ediyor. Zihniyet meselesine hiç girme, 2019 yılında 200 kadın erkekleri öldürürken neredeydiniz?
Zihniyet diyorsun, suçunuz yüzünüze vurunca hemen karşı tarafa sallıyorsunuz.
+1 yılÇünkü SEN kızsın
Kızsın başına dışarı çıkıp başına bir sıkıntı gelebilir
Gelmeside açık ve müsait kısacası ailenin tedirgin olması gayet normal onlarıda anlayın
Anlamaya çalışın12 Yorumla
Soran+1 yılNeden surekki sen kizsin zihniyei var ben kenfimi korurum
+1 yılAyni durumdayiz
Hala erkektir yapar dusuncesi ailelerde...23 Yorumla
Soran+1 yılBitecek ama bu zihniyet
- +1 yıl
Ne zaman?
Soran+1 yılZ kusagi gumbur gumbur herseyin farkinda yeni nesil
Kotu niyetle degildir mutlaka korktugu icin, ama tokat olmamis tabi.
112 Yorumla
Soran+1 yılAbim aldi
Soran+1 yılAraya girdi
Soran+1 yılAma bana bisey olmasindan korktugu icin mi tokat atti
Soran+1 yılHayir değil ilk defa bana dun vurdu bu saatte kadar nerdesin telefonna ulasilmiyor nerdesin dedi disardaydim dedim tokat atti abim araya girdi aldi
Soran+1 yılHayir ama ilk defa vurdu Bende kotu oldum ama Gece ben uyurken geldi sacimi oksadi optu gitti
Soran+1 yılOzelden anlatayim musaitseniz
+1 yılHocam sen sokakları bilmiyon heralde haberdeki izlemiyon
19 Yorumla
Soran+1 yılAbim cikabiliyor istedigi saatte eve geliyor alkok iciyor ama
- +1 yıl
Sen babanın sözünden çıkma yeter sokakları bilmezsin
Soran+1 yılO zaman abimde cikamasin ama
- +1 yıl
Ozaman bu akşam çık sokağa evede Gitme yarın haberlerde izleriz
Soran+1 yılKimsenn bana tecavuz etmeye oldurmeye hakki Yok
- +1 yıl
Hakkı yok ama haberleri görüyon
Soran+1 yılO zaman erkekleri kapatin eve
- +1 yıl
Yooo her erkek aynı değilki
Soran+1 yılOyle olani kapatsinlar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBaban haksızlık yapmış abininde gece dışarı çıkmaması lazım. Oğlum ya da kızım fark etmeksizin 9-10 dan sonra kimseye izin vermem.
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende kustum babanls
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizim evde erkek kadın eşittir erkek kardeşimde gece 11 de dışarda olamaz😂
21 Yorumla
Soran+1 yılGizelmis
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin başına birşey gelse kendini koruyamazsın ama abin koruyabilir
22 Yorumla- +1 yıl
Abisi bile koruyamaz bıçaklısı silahlısı hepsi orda
Soran+1 yılKorurum kendimi
+1 yılÇok haklısın. Kadın ve erkek eşittir. Erkek istediği saatte dışarı çıkıp istediği saatte dönebiliyorsa kadın da aynısını yapabilir
10 YorumlaNormal bı terslik yok ben erkeğim gece 11 e kadar dolaşmaya korkuyorum
17 Yorumla
Soran+1 yılAbimcikiyor ama
Soran+1 yılTamam
Soran+1 yılTakip ettim
Soran+1 yılOlir
+1 yılÇünkü hala yobaz bir ülkeyiz
35 Yorumla
Soran+1 yılMalesef
- +1 yıl
Hani senin ailene kesinlikle lafım yok yanlış anlama sadece toplumsal baskı bizi bu hale getiriyor ve bu çok kötü bi şey, çünkü biz daha gelişmekte olan bir ülkeyiz gelişmiş ülke değiliz ve gelişmekte olan ülkeler hep bu şekilde sıkıntılı ülkelerdir.
Soran+1 yılSonuna kadar katiliyorum
- +1 yıl
Canımsın, daha iyi yerlerde yaşarız umarım
Soran+1 yılUmarim
+1 yılAbin kendini korur mk saçma saçma konuşma otur evinde
02 Yorumla
Soran+1 yılBende korurum kendimi
- +1 yıl
Sus be picccççç sen evinde otur
+1 yılHaklısın maalesef
29 Yorumla- +1 yıl
maalesefi senin için kullanmadım yanlış anlaşılmasın. Topluma söylenmiş bir maalesefti
Soran+1 yılNe zaman kadin erkek esit ulke olucaz
- +1 yıl
Z kuşağı gümbür gümbür geliyor ve herşeyin farkında. Umarım en kısa sürede oluruz
- +1 yıl
Z kuşağı gümbür gümbür gelmiyo hepsi klavye delikanlısı
Soran+1 yılAynen oyle ins yakinda bu ortacag kafasindan kurtulucaz
Soran+1 yıl@Herkesyanar ben istedigimi giyerim istedigim saatte disari xikarim alkol alirim erkek nasil ozgurse bende ozgurum
- +1 yıl
Cevap vermedim arkadaşa gereksiz konuşuyor çünkü sen de yazıp kendini yorma başkan
Soran+1 yılTamam ins bizbu cahil duzeni bitirecez
- +1 yıl
Görücez z kuşağını 10 20 yıl sonra Türkiye Ordusunda asker bile kalmicak
Senin yine abin var benim abim ablam kimsem yok
00 Yorumla
+1 yılÇünkü dünya kadar malın olacağına fındık kadar atın olmuş.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 703 cevap paylaştı.
+1 yılAilen yobaz olduğu için
01 Yorumla
Soran+1 yılDegiller aslinda
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın
20 Yorumla
+1 yılHaklısın
20 YorumlaÇünkü sen kızsın onlara göre böyle...
10 YorumlaHaklısın
10 Yorumla
+1 yılBaban iyi yapmış
031 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
İzinsiz bu saate kadar dışarda ne işin var
Soran+1 yılAbim istedigi saatte geliyor cikip gidiyor alkol aliyor ama
- +1 yıl
1 o senden büyük 2 erkek
Soran+1 yılBugun eczanede ki is arkadaslari ile piknige gitti abim bende geleyim dedim abime goturmedi beni
- +1 yıl
demek ki çok uyumlu değilsin
Soran+1 yılAnlamadim ama
- +1 yıl
ortama uymuyorsun
Soran+1 yılUc kisiler zaten bitanesi patronlari 35 yasinda digeride abimin arkadasi Niye uymamki irtma
- +1 yıl
3 ü de erkek değil mi
Soran+1 yılEvet erkek ama abimin guvendigi kisiler
- +1 yıl
kız başına aralarında ne işin var... küfürlü konuşabilirler
Soran+1 yılAma ben yanlarindyken dikkat ederler
- +1 yıl
niye dikkat etsinler
Soran+1 yılYa aslinda Ben abimin arkadasndan hoslaniyorum o yuzden israrla gitmek istiyorum
- +1 yıl
dökül bakalım
Soran+1 yılİste cocugun bana karsi hic yaklasimu olmadi ama abim hoslandigimi anlarsa kizar mi bilmiyorum
- +1 yıl
ikinizi de silebilir
Soran+1 yılNeden ama cok guvendigi gardasim dedigi biri ondan bana zarar gelmeyecegini bilir
- +1 yıl
gardaşım dediği namusumu göz dikmiş de diyebilir
Soran+1 yılCocugun bans karsi yaklasimi hic olmadi Ben adim atsam kabul eder mi bilmiyorum
- +1 yıl
yaşın kaç senin
Soran+1 yıl19
- +1 yıl
kolay gelsin işin zor
Soran+1 yılSiz olsaniz kiz kardesiniz arkadasinizdan hoslandigimi soylese tepkiniz ne olur
- +1 yıl
kız kardeşim söylerse kızarım... arkadaşım söylerse aileni gönder derim
Soran+1 yılİstemeye mi
Soran+1 yılNeden kiz kardesin soylerse kizarsin ki
- +1 yıl
edep ya hu
Soran+1 yılAbime hoslandigimi soylmek istiyorum ama cekiniyorum
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Abim istediğini yaparken ben neden yapamıyorum? Haklı değil miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer